Wie gaat er 4 a 5 maanden mee reizen door Azie?

Hey Hey,

Vorig jaar heb ik 3 maanden gereisd door Thailand en Cambodja, dat was echt supergaaf en het plan was eigenlijk om dit jaar te gaan studeren, maar ik heb zoiets van ben nu nog jong en voordat ik weer 6 jaar vastzit aan een studie wil ik weer op reis want het is het leukste wat ik ooit gedaan heb,

Azie was echt onwijs gaaf dus ik wil het liefst weer daarheen oa naar China, Vorig jaar heb ik eerst een vrijwiligers project gedaan dat was heel cool dus dat wil ik het liefst weer doen (is 3weken) en daarna lekker backpacken door Azie. Vorig jaar was ik met een goede een vriend van me maar die heeft nu verplichtingen net als bijna iedereen :wink: vandaar dat ik het op deze manier probeer,

Ik ben een Jongen van 22 Heb Vwo gedaan en daarna gewerkt en nog geen opleiding gedaan, ik ben relaxed in de omgang hou goed rekening met andere, doe niet moeilijk met geld hou van lol maken en van Reizen !! :dope:Het plan is om weg te gaan tijdens de winter dus zo rond begint december tot april maar mochten mensen daar aanpassingen in willen maken is dat natuurlijk mogelijk,
Nou dat was mijn verhaal mocht iemand geinterseerd zijn dan hoor ik het heel graag,

Groet Mischa

hoi hoi,

Wat een leuke plannen allemaal he:smile: Nu ben ik van plan precies hetzelfde te doen hetgeen jij al hebt ondernomen hihi, ik wil graag rondtrekken in Thailand, heb je nog tips en adviezen voor me???

liefs ellen

laat je niet flessen door de tuk tuk drivers en als je bijvoorbeeld een busreis wilt boeken ga dan zelf naar een reisbureautje en niet 1 die een tuk tuk aan je voorstelt want daar word je niet vrolijk van :),
Verder vond ik het allemaal wel meevallen met dat soort praktijken en ik zou zeggen blijf niet te lang in Bangkok hangen dat is echt helemaal niks overvolle stinkstad, het noorden is supermooi, wij hebben een scootertocht gedaan door de bergen is echt aan te raden , en als je naar een tropisch eiland wilt moet je naar koh chang gaan heel mooi en nog goed te betalen in vergelijking met bijvoorbeeld koh samui, wat duur is en overtoeristisch is
Als je verder nog dingen wilt weten kan je me ook ff toevoegen op msn,

[EMAIL=“smurfenland28@hotmail.com”]smurfenland28@hotmail.com ,

Groetjes