Beste (aanstaande) Sri Lanka reizigers,
Vanuit onze overnachting bij Namadi Nest in Nuwara Eliya zijn we 's morgens in alle vroegte (ca 5 uur) vertrokken om Horton Plains te gaan bezoeken.
Helaas was mijn vrouw tijdens het snel in de tas stoppen van haar bagage nog niet helemaal wakker en vergeten dat ze de vond ervoor haar e-Reader onder haar kussen had gestopt. :frown:
Nu hebben we de hoteleigenaar gevraagd en hij wil het apparaat wel voor ons opsturen, maar hij zegt dat opsturen met TNT ca 40 Euro kost. Tel daarbij de kosten voor het overmaken van dat bedrag naar hem (31 Euro bij ING), dan zijn we een ruime 70 Euro verder. Dat terwijl de e-reader indertijd maar 65 Euro gekost heeft.
Wie o wie is in Sri Lanka of gaat er binnenkort heen en komt in Nuwara Eliya en reist daarna terug naar Nederland en is bereid onze e-Reader mee terug naar NL te nemen?
De hoteleigenaar heeft me al laten weten dat hij graag bereid is de e-reader bij een ander hotel in Nuwara Eliya af te geven, waar vandaan iemand het mee kan nemen.
Het is maar een klein en niet zwaar apparaatje (afmeting van zeg maar een kleine tablet), dus past makkelijk in elke tas of koffer.
Ik reis voor mijn werk veel door het land, dus ik kan de reader overal in NL op komen halen.
Vriendelijke groet,
Chris