ik ga zelf in februari 06 tot juni stage lopen in suriname, in me eentje!
gezelschap is altijd wel leuk, ook al heb ik enkele verre familieleden in
suriname! dus wie gaat er ook in februari tot …?
groetjes michelle
ik ga zelf in februari 06 tot juni stage lopen in suriname, in me eentje!
gezelschap is altijd wel leuk, ook al heb ik enkele verre familieleden in
suriname! dus wie gaat er ook in februari tot …?
groetjes michelle
Hi Michelle,
Ik ga ook in mijn eentje van februari t/m juni '06 stage lopen in Suriname. Gelukkig heb ik ook nog familie daar wonen, dus dat is wel handig. Dus in feite ben ik niet zo heeeeeeeel alleen daar. Maar ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik bij familie moet blijven of in een studentenhuis. Blijf jij wel bij je familie?
Oke doeidoei groetjes van Christa
Hallo Michelle,
de ervaring wat de studenten hebben opgedaan om bij familie in te trekken kwam later niet zo goed uit vanwege wat cultuurverschillen .
Goed advies is dat je liever in een studentenhuis kan intrekken.
veel stageplezier!!!
ja, eigelijk wilde ik ook het liefst zelfstandig gaan wonen,
maar ik zou met nog een meisje gaan die nu niet meer gaat en
verder ken ik geen andere mensen die naar suriname gaan, behalve
de mensen die ik op wereldwijzer heb ontmoet! maar ja, die ken ik
niet goed genoeg om mee samen te wonen…
weet iemand toevallig waar wel goede studentenhuizen zijn en tegen een
redelijke prijs natuurlijk?
groetjes!!!
Hallo Michelle en anderen,
Ik ga ook alleen naar Suriname vanaf half februari tot eind april 2006 om stage te lopen bij een touroperator. Mij lijkt het ook leuk om in contact te komen met studenten die alleen gaan. Dus tot in februari!
Ja, ik ga ook alleen! Eerst met een vriendin maar die moest helaas afzeggen…vindt het eigenlijk heel eng maar goed. Ik ga de hele maand februari en ik ga op een middelbare school lesgeven. Lijkt me gezellig om wat mensen te kennen daar! Ik zoek nog woonruimte en zou graag met mensen samen willen wonen (doe ik in Amsterdam nu ook al zo’n 4 jaar) Groetjes!!
HeY mensen!
Ook ik ben een studente die alleen naar Suriname toe gaat periode: eind februari tot en met augustus. Het lijkt mij ook erg leuk om in contact te komen met andere studenten die daar alleen verblijven?!
Groetjes,
Marusch
Beste allen,
ik kom komend seizoen ook naar suriname alleen. gelukkig ken ik al een persoon. Ik zoek nog husvesting voor minimaal 2 maanden. Kan iemand me nog goede aanraders geven??
Dank en tot ziens in Suriname
Djoeke
Ervaring opdoen als vrijwilliger of student in Suriname of op de Antillen?
Bezoek onze website
www.stageindetropen.nl
**
Ik ben vorig jaar ook alleen gegaan…heb via mijn stage andere gevonden waarmee ik een hu9is huurder. Achteraf gezien had ik beter in een studentenhuis kunnen gaan wonen, veel gezelliger, en je leert veel verschillende mensen kennen…er zijn er genoeg…
Hoi allemaal,
de stage helpdesk Suriname biedt accomodaties aan stagiaires in diverse lokaties. De meeste lokaties(studentenhuizen) zijn nabij het centrum gelegen.
Heeft u n og geen dakje boven het hoofd mail vandaag nog voor uw reservering!
Email :stagehdsu@yahoo.com:yes:
Vast en zeker gaat u een leuke tijd hebben in een van deze studentenhuizen!. Welkom in Surimaribo!!!
[quote=Stage Helpdesk Suriname]
Hoi allemaal,
de stage helpdesk Suriname biedt accomodaties aan stagiaires op diverse lokaties. De meeste lokaties(studentenhuizen) zijn in en nabij het centrum gelegen en zeker in goede omgevingen.
Heeft u nog geen dakje boven het hoofd mail vandaag nog voor uw reservering!
Email :stagehdsu@yahoo.com:yes:
Vast en zeker gaat u een leuke tijd hebben in een van deze studentenhuizen!. Welkom in Surimaribo!!!
Heel veel succes met je verblijf en stage!!!
Beste studenten,
Het vinden van een geschikte woning is natuurlijk erg belangrijk wanneer je zo ver van het bekende zit. En zeker dus als je naar Suriname gaat. In Suriname zijn er enkele studentenhuizen en veelal particulieren die hun huizen verhuren voor Nederlandse en Belgische studenten.
Stageloket Suriname helpt, indien gewenst, ook bij het vinden van een geschikte huisvesting. De prijzen varieren van 150 t/m 200 Euro. Als je geinteresseerd bent, kan je altijd een mailtje sturen naar [EMAIL=“info@stageloketsuriname.nl”]info@stageloketsuriname.nl of [EMAIL=“stageloket@yahoo.com”]stageloket@yahoo.com. Wil je liever eerst rustig even de site bekijken (www.stageloketsuriname.nl) of heb je vragen, dan kan dat natuurlijk ook en helpen we je graag.
Succes met het vinden van een leuke huisvesting!
Groeten Nynke Pool
Hallo Allemaal,
Voor zij die graag in een studentenhuis willen wonen, kunnen mailen naar [EMAIL=“stageverblijfsuriname@hotmail.com”]stageverblijfsuriname@hotmail.com
Verder worden er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht, je hebt woningen waar er 3,4,5,6 en 10 studenten verblijven.
De huur is vanaf 150 euro - 200 euro per maand inclusief water.licht en gas.
De woningen zijn vol gemeubileerd en liggen in goede buurten.
Voor meer informatie kunt u gebruik maken van de referentielijst van de studenten.
Veel plezier in Suriname!
:yes: :NETHERLAN :yes: :SURINAME: :yes: :BELGIUM:
Ik was ook van plan om deze zomervakantie stage te lopen in Su…
Alleen was het iets te duur… volgend jaar beterrr…
Wie zijn er volgend jaar in de zomervakantie ???
te duur?
Euhmm… ik was naar de SLM geweest. is een dochterorganisatie van de KLM.
Hun waren de enigste maatschappijen die naar Su mochten vliegen.
Dus eigenlijk geen concurentie. ik ben voor een ticket gaan vragen en kwam op 1030 euries uit.
Dit is nu even teveel voor een studentje als mij.
Dus nu maar naar Spanje
De tickets zijn nu gedaald, dus volgend jaar bter !
1030?
Was dat in de maand dec dan?Dan zijn ze zo duur ja…maar verder in het jaar echt niet…
De vliegprijzen zijn veel goedkoper!! Ik had een half jaar student ticket voor 670 incl, en mijn ouders een maand voor 500 ofzo.
Ik kon geen studententicket meer krijgen.
De periode dat ik weg zou gaan viel net daarbuiten.
Ik ben denk ik 3 maanden geleden gaan vragen hoeveel het was…
Ik schrok me natuurlijk dood en zag mn kans wegvaren…
waarschijnlijk ging je dus pas in het hoog seisoen? In juli en aug zijn de studenten ticket snel op idd…moet je veel eerder dan 3 maanden van te voren bij zijn. Ik kon toen in jan al niet later terug dan 30 juli geloof ik.
Das pech…maar ga je een andere keer nog naar Suriname? Ik raad het je aan hoor