Samen wegwijs raken in Suri?

Hallo allemaal,

Ik (Kitty, 21 jaar) ga in februari tot en met juni naar Suriname en zou het leuk vinden om in ieder geval in de eerste weken iemand te hebben om gezellig mee te zijn en om elkaar eventueel te helpen om wegwijs te raken in Suri enz.

O ja, ik heb nog geen kamer/appartement, dus als iemand zin heeft om samen iets te zoeken? Wel dat we allebei onze eigen gang kunnen gaan in Suriname, maar alleen is ook maar alleen…

Goed idee?
Laat een berichtje achter!
Je kan ook mailen naar [EMAIL=“kittycollette@hotmail.com”]kittycollette@hotmail.com

Groetjes,
Kitty

Hey Kitty,

het beste is een studentenhuis kiezen, gaat het heel makkelijk.

Groet,
Vermoz

Voor onderdak kan je iets vinden bij [EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com

Hoop dat het je lukt!!

Veel succes en geluk in Suriname!

Hey Kitty,

Ik ga 3 februari vertrekken naar Suriname en ik blijf daar eerst 3 weken met mijn vader in een huisje en daarna ben ik alleen. Ik heb wel familie daar wonen, maar ik ga zelf ook voor het eerst en heb liever studenten om me heen, zodat we ook informatie over het afstuderen kunnen uitwisselen. Dat huis waarin ik blijf is heel eenvoudig, net buiten de stad. Ik wil zelf in een studentencomplex ergens of met meerdere studenten in een appartement. Heb jij al iets gehoord van [EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com?? Ik zal ook wel kijken of ik iets kan vinden voor je als ik daar ben, misschien wel handig om dan contact te houden…

Groetjes Amar