Woning/ studentenhuis gezocht September

Hallo,

per September vertrek ik naar Suriname voor waarschijnlijk een jaar (of langer)

Ik heb opzoek naar een prettige plek om te wonen, eventueel zelfstandig maar dan wel op een bewaakt apartemente complex. Studentenhuis vind ik ook gezellig, maar ik kom om te werken dus misschien kom ik hier niet voor in de aanmerking.(?)

Budget max 200 euro.

Mocht je iets weten, zou jij mij dan willen berichten? Bedankt!

hoi Brien,

ik ga ook in Sept 2011 richting Suriname, ik zit er echt te popelen.
Ik heb mijn huisvesting geboekt via www.stagehulpsuriname.com, zij hebben aantal studentenhuizen. Een vriendin van mij en 2 schoolgenootjes zitten op dit moment aan de Berliozstraat, het bevalt ze prima en de huur zit ook tussen de 185-200 euro met internet en alles. Als je nog niets hebt gevonden kan je proberen want zij beheren aantal studentenhuizen in suriname.

groet, Marielle

Hallo Brien,

Bezoek www.kamers.sr
Leuk studentenhuis met gratis internet en 1 maal schoonmaak per week.
huurprijs per maand 175,- -200,-euro inclusief G/W/L
groeten en succes,
Jerrol

Hallo Briennepien

Ik zoek ook nog een woning vanaf oktober, heb jij inmidels al iets gevonden?
Misschien kunnen we samen is kijken?

Groeten Christine

Hoi hoi,

Ik ga in juli voor een jaar naar Suriname als tenminste alles op tijd rond is…ik ben namelijk nog steeds aan het wachten op de uitslag van mijn MKV…Maar als ik daar heen ga lijkt het mij leuk om elkaar misschien eens te ontmoeten.

Groetjes ALike

Hey ALike,

Ik wil graag van 28 juli t/m 14 sept naar suriname gaan. Heb je al een stageplek en een woning? Ik heb al verschillende kindertehuizen benaderd, maar tot nu toe heb ik er nog geen. Ook weet ik nog niet waar ik ga verblijven. Ik wil graag in/vlakbij het centrum denk ik.

Groetjes