Als er iemand is die een model heeft voor WATERFIETSEN, dan hou ik me aanbevolen! Lijkt me reuzetof over de Amazoneriviertjes te FIETSEN! Er zullen nu vast mensen zijn die zeggen; dat zoek je even op het internet, maar mijn internet is erg langzaam, dus “even” web-surfen duurt hier een dag of meer… Tips???
hehe Bettine, ik ken dan wel niks van de amazone maar mij hebben ze verteld dat daar nogal wat wilde beesjes in het water zitten … een waterfiets die sneller trapt dan een krok zwemt ? of zitten daar bij jou in de buurt geen krokodillen ?
Je kunt hier heerlijk zwemmen hoor! Dacht je dat je alleen in Bahia mooie stranden hebt? hahaha: Als je het niet geloofd, kijk maar eens naar de foto’s op facebook (de folder “beach” zoeken op pousada Multicultura). Krokodillen hebben ze naar ik weet alleen in andere werelddelen. Hier hebben ze kaaimannen, maar in deze buurt hebben die niet zo’n honger…
Bettine
Plan is om in september naar Peru en omgeving te gaan voor max 6 weken. Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=135607