Hoi,
Op 27/3 vertrek ik (25) voor 5 maanden naar Zuid-Amerika.
Vertrekpunt is Ushuaia en vandaar wil ik door Chili, Bolivia
en Peru tot in Ecuador reizen. Ik ben van plan low budget
te reizen en er een sportieve, avontuurlijke reis van te
maken. Verder ben ik van plan om ook een deel van de tijd
vrijwilligerswerk te gaan doen (allicht in Chili en
Ecuador).
Als er iemand in die periode ook ginds is en zin heeft om
een stukje samen te reizen, laat gerust iets weten.
Groetjes,
Johannes
Hey Johannes,
Ik vertrek 1April voor 3maanden naar Ecuador.
Ik ga de eerste weken Spaanse lessen volgen in Quito en erna rondtrekken. Ik heb geen vast reisschema maar zal hoofdzakelijk in het Zuidelijke deel rondtrekken en misschien nog in het Noorden van Peru. Heb je er al een idee van wanneer je in Peru of Ecuador zal aankomen? Moest je er in Juli nog aankomen, kunnen we misschien eens afspreken. Mail me gerust!
Groetjes, Elke
Correctie!
Ik bedoel uiteraard Juni en niet Juli!
Hoi Johannes
Ik ben 18 jaar en ga 4 april naar ecuador, daar ga ik eerst 4 weken spaans leren en daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen. Daarna (2 juni) wil ik een maand rondreizen, bergbeklimmen, mountenbiken, dat soort dingen. Misschien kunnen we iets afspreken om te doen?
Groetjes Harmjan
Hola,
snel eens reageren. Wel Harmjan, een pracht van een uitdaging, echt waar. Ik heb op mijn 18 een jaar in Bolivia gewoond, de tijd van mijn leven. Momenteel ben ik 20 jaar en deze zomer trek ik ook rond in Zuid-Amerika, zijnde van Brasil naar Bolivia (familie in Santa Cruz), verder naar Peru en terug naar Bolivia en via Buenos Aires naar Belgie. In totaal 2 maanden van 29 juni tot 24 augustus. Wens je info of eventueel samen met de kajak het amazonewoud te ontdekken, zwemmen tussen de anacondas en piranas, de afdaling van de ‘dodenweg’ naar Coroico met de mountainbike, of liever de hoogste berg van Bolivia beklimmen, de Huayna Potosi.
Let me know, but be aware of everything, South-America is dangerous, but also de heaven on earth!!!
Davy
Hola,
snel eens reageren. Wel Harmjan, een pracht van een uitdaging, echt waar. Ik heb op mijn 18 een jaar in Bolivia gewoond, de tijd van mijn leven. Momenteel ben ik 20 jaar en deze zomer trek ik ook rond in Zuid-Amerika, zijnde van Brasil naar Bolivia (familie in Santa Cruz), verder naar Peru en terug naar Bolivia en via Buenos Aires naar Belgie. In totaal 2 maanden van 29 juni tot 24 augustus. Wens je info of eventueel samen met de kajak het amazonewoud te ontdekken, zwemmen tussen de anacondas en piranas, de afdaling van de ‘dodenweg’ naar Coroico met de mountainbike, of liever de hoogste berg van Bolivia beklimmen, de Huayna Potosi.
Let me know, but be aware of everything, South-America is dangerous, but also de heaven on earth!!!
Davy