Wie Heeft Zin ? 2 Mnd.equador,peru,bolivia

[FONT=Impact][COLOR=purple]** B)

Ik ben een vrolijke-gekke-spontane-soms wat drukke meid van 27 jaar jong.
Die ongeveer in oktober voor 2 maanden weg wil naar Zuid-Amerika.
BACKPACKEN !
Liefst nog langer,maar kan niet i.v.m me werk hier
Ik wil naar:Equador,Perú,als er tijd voor is ook naar Bolivia & Galapagos eilanden !!!
Ik wil eerst een paar weken spaans leren in 't 1e land & dan paar weken nog vrijwilligerswerk gaan doen [met straatkinderen] in een ander land!
Tussendoor & erna nog wat rondtrekken,paar dagen 't jungle in enz. enz. enz.
Dingen zien-doen-ervaren-meemaken …
Zou eerst gewoon alleen gaan, maar 't is denk wel leuker & gezelliger als er iemad met me mee gaat ?
Dus … wie durft de uitdaging aan ??? ??

p.s.
Als 't allemaal goed loopt is oktober me bedoeling !
Als het niet goed loopt dan pas in januari !
Maar ga maar gewoon van Oktober uit !!!

Het lijkt een beetje op mijn plannen, alleen vertrek ik al op 9 september 2005 naar Equador om daar een maand spaans te leren waarvan de laatste week in de amazone jungle. Vervolgens wil ik de Galapagos eilanden bezoeken. dit is best prijzig, maar volgens iedereen een must om te doen! Hierna wil ik ook naar een ander land om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb al veel info over Peru en Guatemala (ligt ver uitelkaar vandaan, maar het is zo moeilijk kiezen en ik hoorde dat richting midden-amerika iets veiliger is) Na een maand werken wil ik nog een maand reizen in Costa Rica. Mijn terugvlucht naar Nederland gaat ook vanaf daar. Ben zelf 28 en heb speciaal mijn vaste baan opgezegd om dit te kunnen doen. Zo’n kans krijg je misschien nooit meer, dus ik dacht nu of nooit :slight_smile:
Misschien dat een deel van mijn reis binnen jouw plannen valt? Galapagoseilanden? Ik vind het ook gezellig om vast in contact te komen met mensen die dezelfde kant op gaan.

Groetjes Sandra