Hey mensen, ik ben een spontane meid van 19 jaar die er een jaartje tussenuit gaat om rond te reizen in Equador en omstreken. In de periode van maart tot augustus 2006 trek ik erop uit om te gaan backpacken. Wie heeft er zin om mee te gaan? Keywords: actief, interesse in natuur en cultuur, lowbudget-reizen. Als je jezelf hierin kan vinden mail dan snel naar ninjadoubless86@hotmail.com. Tot later!!!
hallo Senna!
Ik ben ook 19 jaar en heb net eindexamen vwo gedaan. Ik wil er ook graag een tijdje tussen uit. Ik ga in oktober naar Spanje om spaans te leren voor een maandje en hopelijk kan ik in januari naar Peru om vrijwilligerswerk te gaan doen. Maar dit is niet een half jaar lang dus zou ik daarna graag verder willen reizen. Helaas wordt het door veel mensen afgeraden om alleen door Zuid-Amerika te gaan reizen, dus… Samen lijkt me ook veel gezelliger. Ik heb nog geen plannen, 27 september weet ik meer over het vrijwilligerswerk (wat 16 weken duurt). en daarna ben ik helemaal vrij! Het lijkt me vooral leuk om landen als Brazilie, Bolivia, Chili en Argentinie te bezoeken. Ik heb ook niet zo verschrikkelijk veel geld te besteden dus lowbudget spreek me wel aan! in Augustus moet ik wel weer terug zijn voor het nieuwe academische jaar, maar misschien geldt dat voor jouw ook.
Oh ja ik heb nog geen ervaring met backpacken, maar met een beetje Spaans kom je denk ik al een heel eind.
Groetjes Caroline!