Wie gaan er naar of zitten in Azië in augustus 2010?

Hey allen,

Ik vertrek 20 juli naar Bangkok. Het idee was om daar een paar dagen te blijven om een visa voor Laos en Vietnam te regelen, af te reizen naar Koh Toa om daar te gaan duiken, dan door te gaan naar Koh Phangan voor de Full Moon Party, dan weer naar boven te gaan naar Bangkok om per trein naar Laos te gaan om daar eerst te gaan tuben en dan door te steken naar Hanoi, maar whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wacko:

Ik weet het dus even niet meer omdat ik ook eigenlijk wel wil surfen op Bali… nou ja… wil leren surfen op Bali in een surfcamp. De tweede site waar ik op uitkwam was van surfcam Bali Canggu en ik wilde meteen gaan eigenlijk.

Ook speelt mee dat ik al in Vietnam ben geweest en daarom even dit jaar eigenlijk wat anders wil doen.

Zijn er hier mensen die ook (weer) die richting opgaan met eigenlijk heel veel plannen (en dus heel weinig plannen). Die van alles willen doen, maar alleen nog niet weten wat?

Of gewoon mensen die daar naar toe gaan of er al zijn en misschien ook willen surfen?

Ik weet het gewoon niet. Ik word gek. :tongue:

Hey Sid,
ikzelf (43 jaar) zit met een vriend (22 jaar) vanaf 11 augustus een kleine week in Bangkok…daarna naar Kho Phi Phi voor een week duiken. Verder weten we nog niet…zijn tot 3 september in Thailand.
Doei, Frans.

Hoi,

Ik ben momenteel al in azie, nu in het zuiden van thailand op Koh tao. Over een paar dagen vertrek richting het noorden richting khachanaburi, sukhotai, chiang mai, pai en daarna richting laos, vietnam cambodja is mijn plan. Reis tussen de 2 en 6 maanden en zou een reismaatje erg leuk vinden aangezien ik me toch wel beetje eenzaam voel :-). Mocht je interesse hebben, mail dan [EMAIL=“lindabuuron@hotmail.com”]lindabuuron@hotmail.com of sms naar 0031623919764. site is lindabuuron.waarbenjij.nu. Ben trouwens 22 jaar en naam is Linda.

Groetjes