Jakkes, lees ik het nu pas. Sonny waar zit je en hoe gaat het? Mensen ik voorspel jullie dat binnen een aantal jaren veel meer mensen aan t zwerven slaan omdat wij binnen het leven volgens de gangmare maatstaven steeds meer in een keurslijf gedrongen worden, mogelijkheden en privacy ingeperkt hetgeen niet direct richting lichamelijke en geestelijke gezondheid of innerlijke vrijheid zal leiden. Het leven is te kort, elke minuut telt.
Ach balen!!!..lees ik dit drie jaar later. Voor de mensen die dit lezen, wie wil dit plan ook uitvoeren, zo snel ‘mogelijk’ ?? Ik zoek al lange tijd mensen die een back-to-nature reis willen doen, want wil het erg graag, maar ben nogal bang aangelegd, vandaar dit bericht voor een reisgenoot (sowieso om elkaar dat zetje in de rug te geven en in ieder geval te gaan, niet per sé om de reis samen te moeten afmaken:))
Hoi! Als je dat serieus meent dan wil ik graag wat meer van jou weten? 't Lijkt mij ook veiliger en fijner met 1 of meerderen op te trekken dan t alleen te gaan doen.
wens je veel succes ! moest ik niet vastzitten met mijn huis en mijn werk dan zou ik zo meegaan.
Jouw plan nog aktueel en kun je wat meer over de inhoud vertellen?
Jaaa ik denk er dag en nacht overna, zowat dan… hihi:) Anders via email ofzo even?
Tja, wat mij betreft gaat het er juist om daarvan vrij te willen zijn. Geen bezit en verplichtingen hebben geeft ons vrijheid. Ik zou juist willen ervaren wie ik ben, wat ik kan en benieuwd naar wat dat alles mij zou kunnen brengen. Hier zit ik vast in wat van een burger verlangd wordt en als normaal beschouwd wordt en ook moet je daarin vast blijven zitten cq ploeteren tot de tijd dat je met een luier om in een verzorgingshuis kom te zitten. Dat blijven volhouden doe je dan voor je huis of voor je geliefden maar kennelijk roept ergens in jou ook die vrijheid of wens om ten volle van God’s akkers te genieten voor het te laat is. Maar dat is inderdaad een hele moeilijke beslissing of keuze. We krijgen geen garanties maar die hebben we toch eigenlijk so wie so niet als je goed nadenkt?
hylkk stuur je mailtje!