hey allemaal!
mijn naam is sonny ik heb hier weleens eerder een bericht geplaatst met de titel wie durft. niemand heeft toen gereageerd. ik was vertrokken met een heel klein budget, namelijk 50 euries, inmiddels ben ik 6 maanden verder, ik heb gewerkt, gelopen, gekampeerd, het onwijs naar me zin gehad EN heel erg veel geleerd. vooral toen ik in california was, waar ik 3 maanden heb gezeten.
als ik terugkijk naar mijn vorige oproep, vind ik hem zelf nogal negatief.
zoals ik dingen toen zag, zo doe ik het niet meer.
ik heb nu geleerd dat als je in een betere wereld wilt leven, zul je bij jezelf moeten beginnen, en daarmee bedoel ik niet de wereld veranderen naar hoe jij het het beste vind, maar je eigen perspectief. creeër jij een mooie positieve wereld voor jezelf vol met liefde, zoals het ook is, dan is niks meer te erg. en kan je al je “angsten” overwinnen.
ik ben nu in nederland, maar wil niet zo lang blijven.
wie net als mij ziet dat de wereld in sneltempo aan het veranderen is, en dat allemaal voor het goede. en ook wij veranderen snel, we zijn opweg naar eenheid, want wij zijn 1, en de enigste manier om dat te bereiken is liefde, liefde voor elkaar en liefde voor de planeet, eigenlijk liefde voor alles wat je wel en (nog) niet ziet.
ik ben ervan overtuigd, dat als we nu niet stoppen met het blijven herhalen van de geschiedenis zoals oorlogen, moorden, leugens etc. dan zullen we nooit ver komen.
THE LOVE REVOLUTION zo noem ik het zelf, we kunnen wel gaan rebellen zoals ze dat in veel andere landen op dit moment doen, en dat is een keuze, maar niet de mijne.
ik zeg maak vandaag nog de keuze om te stoppen als product te worden behandeld, uiteindelijk gaat het niet wie de dikste auto heeft of de mooiste kleren draagt.
breek uit dat kooitje waar je je nu nog “op je gemak voelt”, overkom je angsten voor verandering, en je zult zien, dat je spirit zal stralen, en niets negatiefs jou meer kan beinvloeden.
wie met mij verder wil reizen vanuit nederland en zichzelf gewoon wil laten begleiden door het licht dat voor ons schijnt, dus geen plannen, gewoon impulsieve beslisingen, kom mee…
overwin je angsten…
wees vrij…
wees echt gelukkig…
groei in spiritualiteit…
en niemand die daar iets over kan zeggen. de keuze maken WIJZELF elke dag, wij moeten doen wat wij vinden wat ons gelukkig maakt. het is tijd voor verandering.
dus lijkt dit je wat… ![]()
ga gezellig mee joh! haha
ik ben een super vrolijk persoon en erg makkelijk.
ik zal het er nu maar voor laten… haha
ik hoor spoedig van jullie!
[EMAIL=“swiebertje21@hotmail.com”]swiebertje21@hotmail.com lol2
PEACE!!!