Al enige tijd zit ik te dubben, doorgaan zoals ik nu bezig ben? Of me biezen pakken en gaan! Ik ga nu voor het tweede!
Al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes zijn gaan samenwonen, zwanger en ik wil meer van de wereld zien!
Ik zit te denken aan indonesie, australie, thailand.
Ben 30 lentes jong, denk nog steeds dat ik 25 ben, ga graag stappen,tegelijk wil ik ook veel zien!
Ik heb in me hoofd om in november,december, januari te gaan, zo ontloop ik de winter in nederland!
Hoi D29,
Ik had je al een mailtje gestuurd maar ik kon nergens terug vinden of die nou verzonden was dus vandaar dat ik het nog een keer doe. Mocht je het mailtje wel hebben ontvangen dan hoef je dus niet verder te lezen Ik had alleen mijn emailadres er nog niet bijgezet dus mocht je nog willen reageren haha hier mijn mailadres [EMAIL=“rchrispyn@hotmail.com”]rchrispyn@hotmail.com
Ik ben dus ook een leuke spontane meid van 33 lentes jong en voel me ook nog steeds 25. Ik vind het verhaal wat je schrijft ook heel herkenbaar, vrienden die kinderen krijgen, trouwen samenwonen enz. Ik ben daar zelf ook nog niet aan toe en wil mezelf en de wereld graag nog verder gaan ontdekken. Ik had ook hetzelfde idee om in december naar aussie te gaan vanwege de winter en om oud en nieuw daar te vieren in sidney:-)
Ik heb ook een blog geplaatst dus als je wilt kan je die ff lezen staat wat meer info in over mij.
Mocht je daarna nog vragen hebben kan je me altijd mailen. Mijn emailadres is [EMAIL=“rchrispyn@hotmail.com”]rchrispyn@hotmail.com
Ik hoop gauw wat van je te horen.
Fijne avond.
Groetjes Renee
Ik ben ook een dertiger…en kan me heel goed in jou inleven!Heb nml sinds een jaar ook enorm de kriebels om erop uit te trekken.(had hier ook al een oproep geplaatst)Ligt misschien aan onze leeftijd?!
Maar wat wil jij precies?De hele winter weg te gaan?En om te backpacken?