Ik wil graag naar het buitenland toe. Ik weet niet precies waarheen en ook niet of ik wel alleen wil.
Het lijkt me erg mooi om naar Australie, Thailand of naar Spanje te gaan.
Ik zoek een leuke meid van ongeveer dezelfde leeftijd. Die ook van avontuur houd, cultuur, natuur. Maar ook lekker gek kan doen, mee wilt stappen, lekker op het strand liggen en relaxen. Een beetje van alles wat.
Het liefst ga ik zo snel mogelijk, december ofzo, maar januari, februari lijkt me ook goed.
Maar als jij een leuk idee hebt, sta ik hier ook voor open.
Heb je ook zin in iets nieuws in je leven, reageer dan snel.
Hey merel! Ik heb dezelfde plannen als jij, ik wil ook lekker naar het buitenland per november/december, waarheen ben ik nog niet helemaal over uit…
Maar ben nu bezig met iets voor werken in Barcelona, ook voor de taal te leren enz. En om te werken, en natuurlijk stappen etc! Ik denk zelf aan 3 misschien 4 maanden, en daarna zie ik wel verder!
Maar wat wil jij precies dan, alleen maar lekker relaxen enz of ook een beetje werken erbij? Groetjes!
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. Ik wil gewoon graag weg, hahah wie niet!
Wat mij leuk lijkt is Spaans leren in Spanje, bv. Barcelona dan inderdaad.
Ik zou ook wel naar Italie willen om die taal te leren.
Of gewoon echt lekker ver weg naar Australie bijvoorbeeld.
Hey!! Heb je al wat meer ideeen, of ben je er nog steeds niet uit??
Ik nl. niet, dat van Barcelona wilt niet erg lukken, is een soort van bemiddelingsbureau, maar de werk functie wat ik zou willen is niet beschikbaar op het moment.
En ik zit een beetje in dubio aangezien ik per april/mei weer naar turkije wil en daar ook wat voor gespaard moet hebben, is het misschien handiger om hier te blijven werken en te sparen… wat ik eigenlijk niet wil, wil natuurlijk lekker weg!!! Dus ik ben er nog niet helemaal uit… Dus alle tips zijn welkom evengoed!!
Ha merel! Ik herken me heel goed in jou verhaal! Ik wil ook heel graag (in dezelfde priode) op reis en weet ook allemaal nog niet precies hoe of wat. Ik wilde eerst heel graag in mn eentje naar india, maar vind dit toch wel een beetje eng ofzo. Dus ben opzoek naar een reisgenootje met wie ik nieuwe/verdere plannen kan maken! Thailand en Australie zijn landen waar ik ook aan heb gedacht, maar ik wil toch wel erg graag buiten europa! Ik wordt over n paar daagjes 18 dus ben wel wat jonger, maar misschien is het een idee om eens te kijken of onze plannen een beetje samenvallen? Ik hoor het wel! Groetjes, Lucie
Ik ga 25 november Down Under… heb net eergister mn reis geboekt!! lekker de zomer opzoeken!!
Ga eerst voor anderhalve maand naar Nieuw-Zeeland en dan vanaf 16 januari naar Australie voor anderhalve maand of misschien langer… mn terugreis staat gepland op 3 maart maar ik kan mn eindvlucht 1x gratis omboeken!
In Nieuw-Zeeland ga ik met een tour mee… Australie heb ik nog helemaal open gelaten… dus als je ook die kant op wil laat het maar weten!! lijkt me echt onwijs leuk!
Lianne, ik ben benieuwd naar de kosten die eraan vastzitten?? Het is in iedergeval wel een onwijs tof plan wat je hebt!!
Koppigekimmy, ik weet vrijwel niks over die discotheek, zag de advertentie staan bij marktplaats, moet je daar even tussen kijken, en weet dus ook niet per wanneer die geopend wordt enzo maar het klinkt inderdaad wel erg leuk he… discotheek… barcelona…!!!
Ik heb ongeveer op 5000 euro gerekend voor de hele periode… voor nieuw-zeeland ben ik ongeveer 3000 euro kwijt, dit is incl. een tour, de reis (nederland - nieuwzeeland - australie - nederland) en zonder te werken… voor australie heb ik dus ongeveer 2000 euro te besteden maar misschien wil ik hier wel gaan werken…
maar op dit moment ben ik hard genoeg aan het werk haha even nog snel wat geld verdienen zodat we het daar weer keihard uit kunnen gaan geven