Hallo 
Ik ben Danique, en ik ben al een tijdje van plan om te gaan reizen / werken in het buitenland. Er zijn meerdere bestemmingen die me aanspreken, zoals Australië, Zuid Amerika, Scandinavië of “gewoon” door Europa trekken! Het liefst zou ik ergens tussen sept. en nov. willen vertrekken. Lijkt me wel gezelliger om met z’n 2en te reizen, vandaar deze oproep. Maakt niet zoveel uit of je m/v bent, maar het liefst tussen de 20 en 25 jaar. Ikzelf ben 24, en hou van avontuur, andere culturen ontdekken, maar op z’n tijd ook relaxen en stappen! Mail me maar als het je wat lijkt.
See you!
xx:hihi:
Hey Danique…!!
Ik zit nu 10 maanden in Amerika, en kom begin juli weer terug… Ik wil begin januari weer een nieuwe reis maken… Het liefst Australie/Afrika/China/Thailand… haha… ik wil overal wel heen… 
Wil werken en reizen tegelijk! Ik ben trouwens 27 (maar gedraag me als 16
haha…
Ik wil zeker veel zien maar houd ook van een feestje!!
Nou laat maar wat van je horen!!
hey hey
ik ben een v. ik ben dan 19 jaar dus te jong. ik ben net weer uit Srilanka en het lijkt me gaaf om daar te gaan werken en te gaan rondreizen. als je vragen hebt over het land, cultuur en omgeving dan hoor ik het wel
thanx xxx
Hoi Hoi
Ik ben een vrouw van 21(bijna 22) en ik wil waarschijnlijk in oktober ongeveer naar australie voor een tijdje om daar ook te gaan werken…om een keer iets mee te maken!! Wil graag wat van het land zien en ook van de eilanden in de buurt en misschien nog andere landen!! hou veel van stappen en relaxen:-)
Misschien heb je een reisgenoot gevonden maar anders kan je altijd mijn msn toevoegen [EMAIL=“sanne_veerman63@hotmail.com”]sanne_veerman63@hotmail.com
xxjes sanne