Reispartner (Australie) gezocht!

Hey iedereen!

Ik ben een 21 jarige meid uit Belgie, pas afgestudeerd en van plan om een jaartje eens te doen waar ik zin in heb, vooraleer ik me in het werk-leven gooi :wink:

Ik droom al lang van een reis naar Australie, maar ik moet het eerlijk zeggen: alleen zie ik het me echt niet doen, ik ben wat dat betreft een groot watje :slight_smile: Ik heb gewoon geen enkele ervaring met verre reizen en daarnaast ben ik gewoon iemand die het toch altijd leuker met 2 of meer vindt… hoewel we dan wel wat moeten overeenkomen natuurlijk :wink: :slight_smile:

Is er iemand die hier ook over nadenkt?! Laat het me maar weten!

Btw: ik noem hier nu Australie, omdat dat zoals gezegd al een lange droom is…maar heb jij een anders fantastisch voorstel: shoot :slight_smile: Ik hoop namelijk wel meerdere reisjes te kunnen maken doorheen dit jaar, dus wieweet zie ik jouw voorstel ook helemaal zitten…!:slight_smile:

Mijn idee van reizen: de leuke/mooie plekjes opzoeken, zowel qua cultuur als natuur…ook gewoon de sfeer opsnuiven, gezellig relax’en, … beetje een mix van allerlei zaken … :slight_smile: Iets al tĆØ avontuurlijk zoals : paar maand met de rugzak door zuid-amerika ofzo, is (momenteel… :wink: ) wel nog niet echt aan mij besteed… alles stapje per stapje he … :slight_smile:

bbye!
groetjes,
annouck

mail: [EMAIL=ā€œannouckm@hotmail.comā€]annouckm@hotmail.com

Hey!! Ik ben ook van plan om per november ongeveer naar het buitenland te gaan, waarheen is nog niet helemaal duidelijk aangezien ik van alles wil…
Maar op dit moment ben ik bezig met iets in Barcelona, ik wil dus ook gaan werken, en uiteraard ook dingen bezoeken en feesten etc.
Maar wat wil jij precies dan, ook dit combineren met werken of echt alleen rond reizen??

hey souly!

ja, op zich zie ik dat werken ook wel wat zitten, omdat dat ervoor zorgt dat je met een ruimer budget zit…maar in de 1ste plaats zou ik toch wel willen reizen…en dan misschien hier en daar wat bijverdienen, maar ik heb er geen idee van hoe moeilijk/makkelijk het is om aan zulke ā€˜korte jobjes’ te geraken in het buitenland…
ikzelf kan pas van januari eigenlijk… ik heb hier nog eerst een stage en zit ook op avondcursus tot december, vandaar…!
veel succes met je trip in november alvast!
groetjes,
annouck

werken en al reizend veel van het land zien is niet zo moeilijk te combineren, zeker in australie niet omdat daar een tijdelijke job vinden vrij gemakkelijk gaat met een beetje goede wil, je hebt er zelf uitzendbureaus voor toeristen met werkvisa en jeugdhostels helpen je ook graag verder

stijn

p