Reisgenootje (vr) gezocht vanaf 30 jaar voor eind dec ong 4 weken Azië

Hi allemaal ik ben Renee 38 jaar en ben van plan om eind december 2015 weer een backpack reis naar Azië te maken.

Ik ben opzoek naar iemand die avontuurlijk is, het leuk vind om af en toe eens lekker een avondje te stappen/dansen, ik doe zelf aan latin dansen maar gewoon lekker ergens dansen is ook prima, cultuur te bekijken. Verdere interesses van mij zijn duiken, paardrijden, wandelen, fietsen, natuur, dieren, rust, strand, niet roker. Ik heb niet een heel hoog budget dus geen dure hotels voor mij. Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesië, Thailand of Maleisië. De laatste 2 ben ik al wel 2x geweest maar vind het hele fijne landen. Ben wel iemand die de voorkeur heeft om ergens in een rustige omgeving te verblijven en van daaruit de drukte op kan zoeken. Paar dagen stad is geen probleem verder hoor :wink:
Ben wel van plan om aan het begin of aan het eind van mijn reis een vriend in Bangkok op te zoeken ligt er een beetje aan hoe de eventuele planning word.
Dus als je beetje hetzelfde idee hebt, of meer van me wil weten dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Lieve groetjes Renee