Hallo allemaal,
Op dit moment ben ik bezig om een stage naar canada te plannen startende in maart. Echter omdat dat redelijk kortdag kan worden m.b.t. het IEC program wilde ik er voor zorgen dat mijn formulieren al helemaal gereed klaar liggen en daarnaast goed en volledig ingevuld. Het betreft het WHP programma en de stage zal zijn in Vancouver.
Hier zijn toen ook enkele vragen bij naar boven komen drijven:
Vooral het stuk waar wordt gevraagd om je voorgaande banen e.d. is even vaag. Op dit moment studeer ik nog en heb dan ook geen relevante werkervaring. Moet ik hier dan aangeven dat ik studeer? Zo ja: moet ik daar dan gewoon mijn opleiding e.d. invullen? dus dat je onder current Activity/occupation zegt: Studying en bij company de naam van de hogeschool?
Daarnaast wordt er gevraagd in de andere formulieren naar mijn bankgegevens voor het moment dat het niet wordt goedgekeurd en het geld teruggestort wordt. daar vragen ze om je Banc code ? wat is dit? moet dit zijn bank code? of moet je je rekening nummer invullen bij account number?
als laatste is er de BIC/SWIFT code en IBAN: zijn beide nodig of is alleen een IBAN nodig?
Bij voorbaat dank.