What about Russians in Thailand

Beste forumleden,

Hoe zit t in Thailand met reizigers uit het oostblok? Klinkt misschien raar maar ik ben net terug van Turkije en ik werd er moedeloos van. Varkens zijn t in alle opzichten. heb echt geen zin in dat volk op vakantie.

graag jullie verhalen
Miki

:chin:Ja die zijn er ook voor al richting pattaya verder valt het wel mee in Thailand:THAILAND::cambodia:

heb de russians liever dan israeli’s

Deel de mening ook met Baco!Nu gewoonlijk zitten deze figuren in Pattaya en Khon Kaen.
Sommige zijn echt gespuis,had een jaar of 2 geleden ambras met een Rus in Khon Kaen.
Toen ik mijn middageten aan het nuttigen was,zag ik aan de straatkant een europese kerel een thaise vrouw aan het slagen was,vermits niemand toen ingreep van de voorbijgangers op straat ben ik naar buiten gevlogen en heb een robbertje gevochten met die Rus.
Nadien nog veel problemen gehad met de plaatselijke politie,maar gelukkig hebben er 2 in mijn voordeel getuigd(2 meisjes van het restaurant)gelukkig maar.

Reizigers uit het Oostblok zijn voor mij reizigers uit Laos, Vietnam en de Filippijnen…flauw.
In mijn dorp zitten veel Oostblokkers, voornamelijk voormalige Russen. De Russen die met name overlast veroorzaken, kom je tegen in de nachtelijke uren tezamen met alle andere nationaliteiten die zich op dat moment daar bevinden. Verder zijn de Russen net zo blij als iedere andere vakantieganger en ja, ze vallen op, maar zijn niet nadrukkelijk aanwezig. Dat kunnen vakantie-gangers uit het Midden-Oosten weer wel; nadrukkelijk aanwezig zijn.

In welke tijd ga je , Miki ?

Thais ergeren zich ook groen en geel aan de Russen, ik kwam er vooral in feb-maart veel tegen. Jungletrekking op naaldhakken (zucht…) , Oostblokkers die mij aanklampten omdat ze niet snapten dat in Thailand dingen " de Thai way "gaan, met andere woorden: Je geeft ze het geld, maar het duurt even voordat het geregeld wordt. Russen vertrouwen dat niet, en worden er onrustig van, en daar houden Thais weer niet van.
Vrouwen die nogal vulgair gekleed zijn ,daar kunnen Thai ook niet zo goed tegen.

Plekken waar ik ze in groten getale tegenkwam:
Phuket
Koh Chang-alleen White Sand Beach
Eastin Hotel Bangkok

Hans.

En dan nog iets:

Ik was in juni in Bulgarije, en heb daar alle volkeren uit het Oostblok meegemaakt. Het vreemde is dat je je daar juist schaamt voor je West-Europese medelanden, vooral de Engelsen bakken ze bruin.
Ik zat in een all-in complex met alleen maar Oost-Europeanen, zonder een enkele wanklank.

Mijn verklaring is: (Ik ben geen antropoloog, maar ik probeer het gewoon)
Ik denk dat het in Turkije en Thailand gaat om de kleine bovenlaag die zoveel geld heeft, dat ze denken dat ze zich veel of alles kunnen permitteren.

Hans.

Hmm, Pattaya was toch al niet de bedoeling. We gaan in okt-nov komend jaar.

Dank allemaal voor jullie reactie. Volgens mij hoef ik me nog niet echt ongerust te maken.

doei :dag:

Inderdaad, het is vaak de nieuwe gegoede laag die je daar tegenkomt. En naar mijn ervaring ook niet de leukste vakantiegangers.
Ik zag ze vooral in Pataya (1 dag was voor ons meer dan genoeg) en Koh Chang (idd vooral white sand beach).

Toen ik in 1980 voor het eerst in Pattaya was ging het er allemaal gemoedelijk aan toe,okay je had wel bars waar je kon “consumeren” Russen waren toen in geen velden te bespeuren dit in schril contrast met het heden,vele bars zijn nu in handen van ongure figuren.
Men laat zelf dames overvliegen om hun werk(euchh)voor te zetten in Pattaya.
In iedergeval ik hou het bekeken wat betreft Pattaya,je hebt andere eilandjes of stranden waar je de “gezelligheid” kunt gaan opzoeken.

Niet leuke mensen kom je volgens mij tegen als je naar niet leuke plaatsen gaat.

beetje vreemde stelling

Het zijn gewoon achterlijke varkens en dat is niet alleen in Thailand hoor.

we hebben ze in Pattaya meegemaakt, vooral zitten ze overdag op Jomtiem Beach en dan kun je beter uit de buurt gaan zitten, onbeschoft en luidruchtig, de Thai hebben ook een hekel aan ze, maar je ze brengen veel geld mee

Dat kan, ik ga ook niet naar Benidorm bv, wie dat wel leuk vind prima, ikke nie. In Thailand ga ik ook niet naar diverse plaatsen omdat het mij niet aanspreekt en anderen weer wel. ieder:slapen: z’n ding.

Ik heb laatst ook eens gehoord dat ze bij de Jungle Rafts een apart deel kregen toegewezen. Ze zopen zich klem, gooiden stoelen in het water en waren onbeschoft. Maar ja, ze brengen idd veel geld mee en dat vinden de Thai wel prima…maar ze werden wel gescheiden gehouden van de overige gasten.
Bij veel hotelcontracten, ook in Bangkok, staat ook specifiek vermeld dat de genoemde prijzen niet voor Russen gelden…m.a.w. die moeten een hogere prijs betalen…

niet leuke mensen kom je overal tegen, want wou jij me vertellen dat jij alleen maar leuke mensen tegenkomt op vakantie :dag:

We hebben nog niet zoveel last van russen maar dat kan misschien nog komen,hopelijk niet, maar voor nu zijn het voor mij de Israeliërs wat heb ik daar een hekel aan.

maleisie heeft dat tenminste goed aangepakt wat betreft de Israeliers

Hoe hebben ze dat aangepakt in Maleisie Baco?

door gewoon geen israeliers toe te laten, ja als je diplomaat bent of via de regering een visum regelt maar de gewone “simpele” toerist uit israel komt er niet in