Werken op Sint Maarten

Hoii,

2 Weken terug heb ik een aanbod gekregen om voor 1 jaar te gaan werken als Apothekersassistente op Sint Maarten.
Hiervoor moet ik mijn vast contract in NL opgeven en nog een aantal dingen regelen voordat ik voor de volle 100% voor deze uitdaging kan gaan.

Bij de baan word ook een woning aangeboden voor 750 dollar per maand incl. gas/electro/internet.

Graag zou ik in contact komen met mensen die er al wonen en die hun ervaringen met mij willen delen.

Oja… Ik moet aankomende woensdag 27-11 beslissen wat ik ga doen! :nadenken:

Groetjes Sanne

Hoi Sanne

ben je op het aanbod ingegaan om naar St. Maarten te verhuizen? Ben benieuwd. Ik ben hier sinds deze week, omdat ik een baan aangenomen heb als logopediste…

ik zag je berichtje en dacht, misschien kunnen we samen het eiland een beetje gaan ontdekken als we allebei nieuw zijn?!

let me know…

groetjes
Anne

Hoi,

Ben ook benieuwd of je op het aanbod ingegaan bent, is inmiddels weer paar maandjes geleden. Ik ben namelijk sinds 3 weken hier om ook voor 1 jaar te werken als apothekersassistente bij Simpson Bay pharmacy. Daarvoor heb ik ook mijn vast contract op moeten zeggen, maar die uitdaging durfden ik wel aan. Welke apotheek werk je of zou je gaan werken?

Raden jullie nog plekken aan om naar toe te gaan? Mijn vriend komt aankomende dinsdag aan om ook voor 1 jaar te blijven. Hoe bevalt het jullie hier?

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

Wat leuk dat je de stap naar het avontuur ook gezet hebt! :slight_smile:
hoe bevalt het je/jullie tot nu toe op het eiland?
heb je al woonruimte gevonden?

mij bevalt het tot dusverre wel goed. Leuk werk, leuke collega’s, vriendelijke mensen, fijn appartement!
Als je een keer iets af wil spreken of zo, altijd gezellig!

Succes met je baan in ieder geval en succes met settelen ook :slight_smile:

groetjes,
Anne

Hi !

Wie is er nog op zoek naar een baan in Sint Maarten (of ken je iemand die nog een leuk baantje zoekt)?
Ik ga weer terug naar NL in Augustus 2014 en ik zoek een vervanger voor mijn werk.
Het gaat om het bedrijf Private Yacht Charter (Oyster Pond).
Mijn taken zijn: sales, marketing en administratie.
Ik werk ongeveer 30 uur per week.
Het is leuk om te doen en het verdiend ook lekker!
Belangrijk: je hebt geen opleiding nodig voor deze functie.

Als je meer informatie wilt, stuur me dan even een berichtje (lisetverbakel@gmail.com) of kijk op de website:
http://www.privateyachtcharter-sxm.com/
of facebook pagina:
Private Yacht Charter

Groetjes,
Liset