Ik ben op zoek naar een enthousiast persoon die mn werk op Sint Maarten voor een maand kan overnemen wanneer ik op vakantie ben.
Ik werk voornamelijk als hostess voor nederlandse en amerikaanse touroperators.
Jij bent dan de persoon die de gasten gaat welkom heten op de luchthaven en de volgende dag ga je naar de gasten toe in de hotels om ze het 1 en ander over het eiland te vertellen en excursies te verkopen. Auto is incl en je verdient er ook nog een leuk salaris mee!
Ben je beschikbaar vanaf 1 july 2011 tot 15 augustus 2011 en spreekt deze baan je aan wacht dan niet langer en reageer.
Huisvesting zou ik ook voor je kunnen gaan regelen.
Het lijkt me erg leuk om een maand lang als hostess te werken op Sint Maarten.
Ik ben er nog nooit geweest en lijkt me heel erg leuk om er heen te gaan.
Helaas ben ik pas vanaf 8 juli beschikbaar. Zou je mij eventueel wat extra informatie kunnen toesturen?
Ben geinteresseerd en zou graag meer informatie ontvangen! Het liefst wil ik zsm naar St Maarten(vanaf juni that is) en ben op zoek naar een leuke baan. Graag contact!
Jij zit zeker in Sint Maarten nu? Ik kom vrijdagmorgen aan in Sint Maarten. Heb net een jaartje in Saba gewerkt, en eerder ook in Sint Maarten.
Precies in de periode die je aangeeft, zit ik “between jobs”. Ik heb veel in het onderwijs gewerkt, maar ook in hotels, op administraties, als corrector bij een krant, als zelfstandig ondernemertje.
Misschien kunnen wij elkaar ontmoeten komend weekend? Bijvoorbeeld zaterdagmorgen.
Mijn telnr. is: 5554263. Emailadres: gloryeen@yahoo.com
Mn vervanging is geregeld maar bedankt voor alle hulp.
Ik ben wel met een project bezig voor het hoogseizoen dus wie wil werken op Sint Maarten er is werk genoeg.
Als het project vormen krijgt en ik heb mensen nodig dan zet ik weer wat op het forum.
Dit jaar ben ik afgestudeerd aan de HBO opleiding Facility Management. Momenteel ben ik werkzaam als teamleider over de kassagroep in een Albert Heijn filiaal maar na het afronden van mijn opleiding ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.
Daarom vertrek ik medio november voor een periode van ongeveer 8-9 maanden naar Sint Maarten, voor deze periode ben ik nog op zoek naar werk.
Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe project en de mogelijkheden om daarin werkzaam te zijn.
Mocht je meer informatie over mij willen, mijn CV bijvoorbeeld. Kan je me een email sturen joyce_bakkerr@hotmail.com