Fulltime baan gezocht in Sint Maarten

Hallo,

Per 1 april ben ik op zoek naar een fulltime baan op Sint Maarten. Ik ben op dit moment nog op Sint Maarten en heb de afgelopen 2 maanden voor de Government gewerkt op de afdeling sport. Hier heb ik meegewerkt aan de nieuwe structuur en opzet van de afdeling omdat Sint Maarten een zelfstandig land is geworden.
Omdat mijn vriend woont en werkt op Sint Maarten kom ik per 1 april hier ook wonen en zoek een fulltime baan.
Heeft iemand tips of contacten die wellicht van pas kunnen komen. Ik zoek in verschillende richtingen, zoals event manager of assistent manager, als administartief medewerkster of eventueel als hostes bij island tours. Ik ben afgelopen jaar een kleine 4 maanden al op Sint Maarten geweest en wil hier graag aan de slag. Alle tips en ideeen zijn welkom. Voor andere functies sta ik ook open… Mijn achtergrond is HBO management en communicatie…

Alvast bedankt!

Groetjes Sonja

Hoi,
Heb je inmiddels al werk kunnen vinden? Ik ben zelf ook op zoek naar werk op Sint Maarten en ben benieuwd of je al wat goede tips hebt ontvangen.

Hai,

Ik ben ook opzoek naar een baan op Sint Maarten. Ik vroeg me af of het allemaal een beetje snel gaat?

Hoop voor je dat je al een baan hebt.

Groetjes

Goedemiddag,

Al een baan kunnen vinden of nog steeds zoekende??

Laat het me weten misschien heb ik iets voor je!

Groetjes,

Djoeke

Ik heb nog geen baan gevonden en ben heel benieuwd wat je voor mogelijkheid je hebt.

Groeten,
Martine

Hi Martine,

Ik werk voor het agentschap Xaro N.V. op het eiland en ik ben voornamelijk hostess van Nederlandse touroperators en een amerikaanse touroperator. Ik ga in de zomer een maand op vakantie naar Nederland dus ik zoek sowieso opvang voor mn baan en we zoeken ook vooral nederlanders die ons team willen versterken. Het is dus een baan in de toerisme.
Geen idee naar watvoor baan je op zoek bent?

Laat me het weten.

Groetjes,

Djoeke

Hoi Djoeke,

Een baan in het toerisme is precies wat ik zoek en hostess werk is echt iets voor mij. Ik werk al jaren in het toerisme, waarvan de laatste 5 jaar voor de VVV in Den Haag, dus ik ben wel bekend met het verwelkomen van mensen en hen verder helpen d.m.v. informatie verstrekken, excursies enz.
Ik ben tot dinsdag op St. Maarten, misschien kunnen we een keer afspreken?

Groetjes,
Martine