IK ben op zoek naar een nieuwe uitdaging (baan) op Sint Maarten !

Bondiaa,

Ik ben nieuw op het forum, ik ben 29 jaar en woon in Nederland en ben op zoek naar een baan op Sint Maarten. Ik heb eerder op Curacao gewoond (paar jaar geleden) en wil nu toch echt weg uit Nederland. Ben single, geen kids en het enige wat mij hier houdt op dit moment is de vastigheid die ik heb met mijn baan. Maar ik snak naar verandering…en wil dat nog voor mijn 30e doen!

Heb werkervaring op administratief gebied, in de horeca en in de zorg&welzijn. Heb referenties. Spreek tevens vloeiend papiaments en engels, spaans is redelijk; kan mezelf verstaanbaar maken.

Ik werk momenteel als planning medewerker (FT) maar wil elke uitdaging aannemen; horeca of administratief.

Ik ben een persoon die zich snel weet aan te passen en van aanpakken houd.

Mocht iemand op het forum (en op het eiland tips o.i.d. hebben dan hoor ik dat zeer graag!!

Groetjes, Az :dag:

Bon dia…
(op Sint Maarten wordt geen Papiaments gesproken trouwens)

Paar bronnen waar je misschien wat aan hebt:

Elke week staan hier vacatures in. Niet veel, maar wie weet staat er wat tussen.

Abonneer je via Facebook en je krijgt af en toe een vacature binnen. Bekijk ook hun eigen website.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Waarom wil je op Sint Maarten wonen en niet bijvoorbeeld terug naar Curacao?

Mvg,

Robbert

1 like

Hi Robbert,

Hartelijk bedankt voor je tips! Ik zal zeker een kijkje nemen!

Ik ben in 2010 voor het laatst op de Antillen geweest, en heb zeker ook aan Curacao gedacht, dat zou iets makkelijker zou zijn omdat ik daar ook mensen ken, bijv eerst daarnaartoe te gaan en dan te focussen op SXM.

Waarom Sint Maarten mij meer aantrekt is dat ik het internationaler vind, zo komt het in ieder geval over in vergelijking met Curacao… en dat vind ik of lijkt mij leuker dan weer op Curacao te zijn. Maar ja ik probeer me nu zo goed mogelijk te orienteren, informatie te winnen en niet onbelangrijk natuurlijk; zoveel mogelijk te sparen :wink:

Groetjes!!

Hoi…,

Ben je nog steeds op zoek?

Ik woon op St.Maarten en ja, in de Daily Herald staan vele verschillende banen (als advertisements, maar niet zoveel in de classifieds).
Daarnaast ken ik hier ook een detacheringsburo (om de hoek bij mijn bedrijf)…daar zou ik je CV met foto kunnen afgooien…als je wilt.

Laat het maar weten…

Groetjes.

1 like

Hoi Erik,

Heel erg bedankt voor je bericht, ik ben nog steeds op zoek en wil maar al te graag m’n CV toesturen! Woon je zelf al lang op St. Maarten? Bevalt het wonen en werken (ondernemen) je daar?

Super bedankt voor het aanbod!! :slight_smile:

Groetjes, Azra

Misschien iets voor in de toekomst als je nog iets zoekt?
Ze zoeken een assistent manager–> www.vickyskeys.com
Mvg,
Marlin

Er is een groot gebrek aan kundige secretaresses/secretarieel medewerkers op Sint Maarten. Meestal betaalt de werkgever een lokaal salaris, dus als vrouw of man alleen kan het wat krap zijn. Maar als je partner ook een baan heeft is het prima te doen. Een ervaren en goede secretarieel medewerker die Nederlands spreekt, die heeft hier echt binnen no-time een baan.

Hi !

Wie is er nog op zoek naar een baan in Sint Maarten (of ken je iemand die nog een leuk baantje zoekt)?
Ik ga weer terug naar NL in Augustus 2014 en ik zoek een vervanger voor mijn werk.
Het gaat om het bedrijf Private Yacht Charter (Oyster Pond).
Mijn taken zijn: sales, marketing en administratie.
Ik werk ongeveer 30 uur per week.
Het is leuk om te doen en het verdiend ook lekker!
Belangrijk: je hebt geen opleiding nodig voor deze functie.

Als je meer informatie wilt, stuur me dan even een berichtje of kijk op de website:

of facebook pagina:

Groetjes,
Liset

Hoi Liset,

Ik weet niet op jullie nog op zoek zijn ??
Maar ik heb zojuist een brief met c.v. gestuurd naar Pierre Altier.

Groetjes Sandra….