IK ben op zoek naar een nieuwe uitdaging (baan) op Sint Maarten !

Bondiaa,

Ik ben nieuw op het forum, ik ben 29 jaar en woon in Nederland en ben op zoek naar een baan op Sint Maarten. Ik heb eerder op Curacao gewoond (paar jaar geleden) en wil nu toch echt weg uit Nederland. Ben single, geen kids en het enige wat mij hier houdt op dit moment is de vastigheid die ik heb met mijn baan. Maar ik snak naar verandering…en wil dat nog voor mijn 30e doen!

Heb werkervaring op administratief gebied, in de horeca en in de zorg&welzijn. Heb referenties. Spreek tevens vloeiend papiaments en engels, spaans is redelijk; kan mezelf verstaanbaar maken.

Ik werk momenteel als planning medewerker (FT) maar wil elke uitdaging aannemen; horeca of administratief.

Ik ben een persoon die zich snel weet aan te passen en van aanpakken houd.

Mocht iemand op het forum (en op het eiland tips o.i.d. hebben dan hoor ik dat zeer graag!!

Groetjes, Az :dag:

Bon dia…
(op Sint Maarten wordt geen Papiaments gesproken trouwens)

Paar bronnen waar je misschien wat aan hebt:

Elke week staan hier vacatures in. Niet veel, maar wie weet staat er wat tussen.

Abonneer je via Facebook en je krijgt af en toe een vacature binnen. Bekijk ook hun eigen website.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Waarom wil je op Sint Maarten wonen en niet bijvoorbeeld terug naar Curacao?

Mvg,

Robbert

1 like

Hi Robbert,

Hartelijk bedankt voor je tips! Ik zal zeker een kijkje nemen!

Ik ben in 2010 voor het laatst op de Antillen geweest, en heb zeker ook aan Curacao gedacht, dat zou iets makkelijker zou zijn omdat ik daar ook mensen ken, bijv eerst daarnaartoe te gaan en dan te focussen op SXM.