Zoek je werk op het prachtige eiland Sint Maarten? Reageer dan snel!

Hi Allemaal,

Zoek je een nieuwe uitdaging voor 2014? Zoek dan niet verder en reageer direct!

Ben je het koude regenachtige Nederland zat en zoek je een leuke uitdaging om op Sint Maarten aan het werk te gaan, of woon je al op Sint Maarten en ben je op zoek naar werk lees dan snel verder.

Zoek je een leuke baan in het toerisme met leuke collega’s reageer dan want dan heb ik een vacature voor je!

Wij zijn een agentschap op het eiland " XARO N.V". W
Wij verzorgen vele bus transfers op het eiland maar werken ook samen met touroperators.

Lijkt het je wat of wil je meer info reageer dan of schrijf me een mail: <mailadres verwijderd>

Als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Djoeke van der Werf

Djoeke,

Ik zie dat jij geregeld vacatures plaatst.
Zou ik je mijn c.v. mogen mailen?

Wellicht zou jij mij kunnen helpen aan een leuke baan.

Groetjes Myhr

Hai Myhr,

Tuurlijk mag je je cv sturen en wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.
<mailadres verwijderd>

Groetjes,

Djoeke

Hi Allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me wil vervangen tijdens mijn vakantie. Zit je al op Sint Maarten of heb je in gedachten om naar Sint Maarten te verhuizen reageer dan snel op deze leuke vacature. Het is een vacature in de toerisme en het is een uitdagende en gevarieerde baan. Zoek je werk en wil je meer weten over de vacature reageer dan en ik zal je wat meer informatie sturen.

Groetjes,

Djoeke

Hi,

Ik heb je net gemaild!

:dag: Shirona

Beste Djoeke,

Biedt u ook werk aan voor ongeveer 5 maanden?
En wat voor werk biedt u aan?

Groeten,

René

Hi !

Wie is er nog op zoek naar een baan in Sint Maarten (of ken je iemand die nog een leuk baantje zoekt)?
Ik ga weer terug naar NL in Augustus 2014 en ik zoek een vervanger voor mijn werk.
Het gaat om het bedrijf Private Yacht Charter (Oyster Pond).
Mijn taken zijn: sales, marketing en administratie.
Ik werk ongeveer 30 uur per week.
Het is leuk om te doen en het verdiend ook lekker!
Belangrijk: je hebt geen opleiding nodig voor deze functie.

Als je meer informatie wilt, stuur me dan even een berichtje ( of kijk op de website:

of facebook pagina:

Groetjes,
Liset

Erg geïnteresseerd! Zou ik mijn cv mogen mailen? Er staat helaas dat het emailadres verwijderd is

Hi Djoeke,

Zou ik je e-mailadres kunnen krijgen, zodat ik mijn C.V. kan opsturen? Het wordt namelijk niet weergegeven in het bericht. Thanks!

ja. ik zou ook graag mijn cv willen toesturen.

Arno

Hallo Djoeke! Ook ik ben al langere tijd op zoek naar een baan op st.maarten. heb ervaring in de horeca en detailhandel en wil graag meer ervaring opdoen door in t buitenland te gaan werken. Hoop dat u nog mensen zoekt!

Als andere mensen nog tips hebben zou ik daar heel blij mee zijn!

Groetjes ramona

Hallo liset. Ik vroeg me af of ze hier nog steeds mensen zoeken? Ben zeer geïnteresseerd en gemotiveerd om een baan op st.maarten te vinden.

Groetjes ramona

Hey djoeke!

Ik ga in juni voor onbepaalde tijd naar Sint Maarten toe. Ik heb hier altijd van gedroomd en heb nu ook eindelijk het lef om het te gaan doen.

Mijn interesses voor een baan zijn erg groot, uiteindelijk vind ik het belangrijkste dat ik maar iets heb om te beginnen. Toch heb ik natuurlijk wel voorkeur. Sport, recreatie/animatie en horeca lijken me allemaal geweldig.

Nu merk ik dat het best lastig is om vanuit Nederland een baan te vinden.
Ik weet zeker dat ik met mijn enthousiastme en passie ook een baan zou vinden als ik er gewoon heen ga, maar een baan is toch wel de enige zekerheid die ik wil hebben.
Kan jij me een stapje verder helpen mijn droom te verwezelijken?

Groeten Roy

Hallo Djoeke,

Ik zou graag meer info willen over deze nieuwe uitdaging. Is dat nog mogelijk? ben nieuwsgierig om wat voor werk het hier gaat. Wil graag werken en wonen op Sint Maarten. Mijn vriendin, die op Sint Maarten is geboren heeft inmiddels werk gevonden.

gr,

Erik1972

Hallo djoeke,

Hallo djoeke, ik was nog niet klaar met mijn bericht[emoji16] maar ik zou graag voor 6 mnd op sint Maarten willen verblijven. Ik ben op zoek naar een baan. Mocht je nog leuke vacatures hebben dan hoor ik dat heel graag!

hallo is dit onderwerp nog actueel. Ik zoek naar werk op sint maarten. Opleiding is Bachelor Rechten, Master Public Administration en ook ervaring in de luchtvaart. Verder ben ik multi inzetbaar, vanwege mijn ervaringen kan ik overal werken.

Hi Imela,Ben je al op het eiland of ben je nog in Nederland?We zoeken wel weer versterking voor ons team.Gr,Djoeke

Beste Djoeke,

Ik ben niet op het eiland. Ik ben in Suriname. Ik weet niet in welke branche je mensen nodig hebt, maar ik ben multi inzetbaar dus ik kan het wel aan.

Hi !

Wie is er nog op zoek naar een baan in Sint Maarten (of ken je iemand die nog een leuk baantje zoekt)?

We zoeken nog iemand die ons team kan versterken en ons te helpen met sales, marketing en administratieve taken.
Het gaat om het bedrijf Private Yacht Charter (Oyster Pond). We zoeken iemand op kort termijn gezien mijn
collega per April 2017 ergens anders aan de slag gaat.

Het gaat om ongeveer 27 uur per week. Het is leuk om te doen en het verdiend ook lekker!
Belangrijk: je hebt geen opleiding nodig voor deze functie. Wel moet je georganiseerd zijn, flexibel en zelfstandig.

Als je meer info wil kijk dan online (www.daychartersxm.com) of stuur me even een berichtje. Als je al wil solliciteren dan kan je je CV sturen naar piesxm@gmail.com

En wie weet word jij me nieuwe collega!

Groetjes Chantal