Hi Chantal,
Op dit moment werk ik als vrijwilliger op St. Eustatius, 20 minuten vlucht van Sint Maarten. Ik ben zeker geïnteresseerd, aangezien ik het hier, in het Caribisch gebied ontzettend naar mijn zin heb, en naar nieuwe uitdaging op zoek ben
Hi Chantal,
Op dit moment werk ik als vrijwilliger op St. Eustatius, 20 minuten vlucht van Sint Maarten. Ik ben zeker geïnteresseerd, aangezien ik het hier, in het Caribisch gebied ontzettend naar mijn zin heb, en naar nieuwe uitdaging op zoek ben
Hoi Chantal, ik weet niet of mijn vorige bericht is aangekomen, maar ik ben zeker geïnteresseerd. Op dit moment zit ik op St. Eustatius, waar ik als vrijwilliger werk, en ik ben per direct beschikbaar
Beste ik ben wel geintresseerd voor een leuke baan op st maarten alhoewel ik op internet heb gesolliciteert en er nog geen vaccature voor mij is wil ik graag beginnen met wat ik vindt kunnen jullie mij hierbij helpen ik ben momenteel in suriname maar ga in oktober naar st maarten is er dan iemand die mij dan kan helpen aan een baan
Groetjes vaniedannie