Ik ben dringend opzoek naar een baan in sint maarten. Maakt me niet uit wat! heeft U iets of weet U iets? laat het me weten! b.v.d Groeten Richard uit Hoogeveen
Google op: pno Sint Maarten of sxm job kiosk.
Weet niet wat voor werk je zoekt
hey Monique!
Dank je wel voor de info.
het maakt me niet uit wat voor werk het is als ik maar weg kan uit dit koude kikkerlandje ![]()
Heb je daar zelf ook gewerkt? of werk je daar nog?
Nee ben er opgegroeid en ga aan het eind vd maand begin volgende maand weer voorgoed terug.
Heb je al op internet gekeken? Als het je niet uit maakt wat je gaat doen dan is er vast genoeg te vinden haha.
ja ik zit nog steeds te zoeken. er staat echt veel op! tlijkt me echt geweldig om daar te zijn opgegroeid. wat bracht je naar Nederland dan? en is het daar net zo duur als in NL om iets te huren?
in de daily herald staan wel appartementjes en huizen, moet je maar even kijken en kun je zelf oordelen.
Studies, werk etc!! Dat bracht me weer naar Nederland, het weer zeker niet hoor haha
haha bedankt voor al je hulp en info! zo moet t lukken…
in welk deel woon jij dan? kom ik ff bakkie doen als ik daar ook ben ![]()
ik weet nog niet waar ik ga wonen. Mn vader woont in de stad dus, ik zie het wel. Borrel altijd goed!:zon02:
ga je ook eerst huren dan? en waar kan ik dat het makkelijkste regelen? echt, bedankt voor je snelle reacties!
ik ga eerst bij mn vader wonen…
ik zou zeggen via de daily herald! staan ook telefoonnummers bij
ok bedankt! zal er ff werk van gaan maken. maar je hebt je diploma’s behaald dus? ![]()
heb je ook facebook btw?