Ik ben van Suriname en heb een bachelor (rechten) en master (public administration) opleiding, verder ook een diploma course in Human Rights welke mogelijkheden zijn er voor mij als ik in sint maarten wil wonen en werken?
Hoe staat het als je met je gezin wilt emigreren naar sint maarten?
Beste Annelies, bedankt voor uw reactie. Ik zit momenteel in Suriname. Kunt u me wegwijs maken welke stappen te nemen om daar te kunnen wonen en werken. Bijvoorbaat dank voor uw medewerking.
Ik zoek naar een baan en wil daar komen wonen, indien de mogelijkheid bestaat. Ik heb gesolliciteerd naar verschillende plaatsen in sint maarten, maar heb nog geen reactie ontvangen. Dat is ongeveer 3 weken tot een maand geleden.
Het maakt mij niet uit, omdat ik multi inzetbaar bent. Zoals ik eerder aanhaalde heb ik een bachelor diploma in Rechten, een master diploma in public administration en een post graduate in human rights. verder een PG-Extern diploma, welke mij de bevoegdheid geeft om op middelbaar en hoog niveua les te geven.
mijn werkervaringen: ik heb als administratieve kracht gewerkt bij een stichting, daarna als online marketting medewerker, daarna beleidsmedewerker op een ministerie en nu als legal officer tevens air transport officer bij de luchtvaartdienst.
Gezien mijn ervaringen kan ik in elke organisatie werken. Ik weet niet wat Sint Maarten te bieden heeft en heb reeds op enkele vacatures gereageerd, zonder resultaat. Indien u enig idee heeft waar ik het best naar toe kan solliciteren, zal ik dat erg op prijs stellen.
Ik wil deze uitdaging aangaan en ben zelfs bereid te verhuizen naar daar.
Ik dank u bijvoorbaat voor de getoonde interesse en kijk positief naar uw reactie.
Annelies, indien Sint Maarten geen vacatures heeft waarbij mijn profiel past en een van de andere eilanden wel, wees vrij om dat door te geven. De andere landen (niet Caraibische landen), zijn denk ik wat moeilijker om werk te vinden.