Ik ga deze zomer werken op Kos.
Gaan er nog meer mensen?
Groetjes Lindsey
Ik ga ook zeker weten! Ticket is geboekt, waarschijnlijk in de Camelbar! waar ga jij werken?
Xx Kim
Ik ga deze zomer ook waarschijnlijk werken op Kos! Rond welke periode gaan jullie?
Groetjes!
ik ga wss ook, weet alleen nog niet precies waar. Camel bar is ook een optie, maar hoe heb je dat geregeld met accomondatie, Kim? groetjes!!
Dat regelen hun, al weet ik nog steeds niet in welk appartement ik zit… en ik ben nog steeds een beetje op zoek hoor, al zijn er leukere aanbiedingen van werk op kos dan zijn die nog welkom! (misschien wordt het namelijk woodstock/charisma, maar ik twijfel nog) Ik moet het wel snel regelen i.v.m. appartement. Als je je mail geeft dan voeg ik je toe op msn, kunnen we erover praten!
Ik ga ook werken op Kos! Bij de hoek van Holland.
Vertrek 4 juni tot begin september. Ga alleen dus lijkt me leuk om alvast wat contact te hebben met mensen die ook gaan!
Liefs Wendy
me too! vertrek volgende week tot eind oktober!! eindelijk…
Hey guys en dames uiteraard!
Ik wil hier ook graag gaan werken deze zomer, maar heb zowel nog geen appartement als baan! Hebben jullie misschien nog contacten waar ik terecht kan? Ben beetje laat want had eerst andere plannen voor deze zomer maar die zijn gecancelt! Just wondering, Kimobdam, wendy737 en anderen… Waar gaan jullie werken en hebben deze clubs/plekken ook een eigen site en weten jullie of ze daar nog mensen kunnen gebruiken?
Ik hoor het hoop ik nog wel
mijkool@gmail.com, let me know!
Heey! ik kan in principe bij de camel bar werken. Maar ik probeer in contact te komen met de eigenaar van Woodstock. Alleen hij reageert nog niet echt op me mail. De ‘arbeidsvoorwaarden’ zijn daar denk ik iets relaxter maargoed. de Camel kan je denk ik ook zo terecht… je kunt me wel toevoegen op msn [EMAIL=“kimobdam@hotmail.com”]kimobdam@hotmail.com
Groetjes!
Ik heb op dit moment contacten met Camel Bar voor de periode 1 juli/ 1 oktober. Maar ik hoorde dat in het contract staat dat als je eerder weg gaat, je € 5.000,00 moet betalen? Beetje vreemd. En ben je al begonnen bij Camel? En hoe is het werken daar?
Kan iemand mij aan contactgegevens (e-mail oid) helpen van Tarzan Beach? Die kan ik niet op internet vinden.
Hartelijk dank alvast! gr. Annouchka
Heey!
Ik heb ook dingen gehoord ja over de Camel bar maarja, ik weet echt niet wat ervan waar is. Ik blijf wel verder kijken wat er nog meer is. Heeft een van jullie nog tips, of mensen die ik kan mailen of bellen of zij werk hebben? Want als ik ergens anders op Kos aan de gang kan doe ik dat!
Groetjes!
hoi Baltic beach zoekt een nederlandstalige medewerker, het ligt dichtbij tarzan beach dus in centrum
doei
Ik ben al aangenomen als propper in de Baja op Chersonissos dus het is voor mij niet meer nodig, thx anyways! Dus voor ieder ander die nog wat zoekt, ares99 heeft een tip :chin:
en is dat een strandtent ofzo? hoe kan ik daarmee in contact komen?
Groetjes!
Ik vertrek 4 juni.
Ga werken bij woodstock beach/Charisma bar.
Groetjess
Lindsey ik kom je mss nog wel achterna! We houden contact! :zon02:
Weet iemand hoe ik Tarzan Beach of Baltic Beach kan bereiken? THX!!! groetjes Annouchka
hoi;
misc. kan je via oad-Kos de contact gegevens van baltic beach vinden. want oad reizen gasten gingne naar die strand heel vaak.hostesen namen hun gasten naar daar en gaven koktyls(informatie bijeenkomsten). via google enz. kan ik het niet vinden.
doei
Dank je wel alvast! groetjes, Annouchka
Haai! Ik wil ook graag op Kos ergens werken, maar moet eerst mijn scriptie afmaken Ik ben 26, heb horeca ervaring (al is dat een tijdje terug nu) en wil graag in augustus en september op Kos werken, maar weet niet of dat mogelijk is. Tips zijn welkom! groetjes, Marlies