Werken bij Camel Bar op Kos

Heehee!

Zijn hier mensen die op Kos gaan werken, mss bij de Camel bar?
Iemand ervaring mee?
Hoor het graag!

Doeiii Eef

Ik had hier in september ofzo een mail naar gestuurd. NAdat ze mijn cv hadden gelezen kreeg ik meteen een mail dat ik was aangenomen…
Heel raar, hoe kun je me aannemen na 1 briefje? Dus heb ik het maar afgehouden, na wat research ookgeen goede verhalen gehoord.
Zoals bij aankomst een slecht appartement e.d.

Ja dat had ik ook ja na 1 mailtje was ik ook al meteen aangenomen…ik zit nu ook zo in een dubio of ik er heen moet ja of nee…

gewoon niet gaan werken bij Tony bij de camel bar! (spreek uit ervaring)

Ik was daar ook binnen no-time aangenomen, maar erg slechte verhalen gehoord over die tent!! Dats een no-go!

Hallo iedereen,

Afgelopen zomer heb ik ook in Camelbar gewerkt en het was echt top. We hadden een super leuk team en elke avond was het weer feest. De sffer is echt top in die bar. Dit jaar (2007) ga ik dus weer lekker terug in de zomer naar de Camelbar op kos.

Groetjes Ena.

Hallo Ena
ik ga deze zomer ook op Kos werken! In Tigaki Ga jij dit seizoen weer bij de Camelbar werken.
Klinkt er wel heel leuk. kan je me vertellen waar die ligt. dan kom ik er zeker een keertje kijken!!:smiley:

groetjes wendy

Hoi Wendy,

De Camelbar ligt in de haven van Kos. Je kunt er niet omheen. Als je namelijk de weg volgt vanaf tigaki naar lambi door de kanaristraat kom je er langs.Waar ga je werken in Tigaki?? Tigaki is namelijk niet zo heel groot en er zijn voornamelijk engelsen!

Groetjes

Hey Ena
Ik ga werken in Gaia Holiday village, als kinder entertainer voor kidsworld. En heb alleen maar te maken met Nederlandse gasten. Dus wie weet lopen er nu wat meer Nederlanders rond in Tigaki haha. Ben al een keer in Kos op vakantie geweest en de Kanaristraat komt me wel erg bekend voor!!
Als ik het kan vinden ga ik daar zeker een keer heen met me team. Werk jij er volgend jaar weer of weet je dat nog niet?
groetjes wendy

bedoel dit seizoen :stuck_out_tongue:

eeey
Ik ga dit jaar ook weer werken in Kos. Heb er vorig jaar ook gewerkt, ik werkte in de bar-street in saloon tex of ook wel hollands hoek genoemt! was erg leuk!!
Misschien kunnen we contacten uitwisselen?
Altijd leuk toch??
groetjeesssxxxxx

HAllo Susan,

Ik ben wel eens in de barstreet geweest maar dat was echt niets voor mij. Je kunt daar niet eens normaal doorheen lopen want je wordt overal naar binnen getrokken. De Camel was echt mijn bar. Leuke sfeer en je wordt niet naar binnen getrokken maar lekker relaxed!!
Waar ga je dit jaar werken op Kos?

Groetjes Ena

hai.
Als ik er dit jaar weer ga werken word het saloon tex weer denk ik. Vorig jaar ben ik voor het drukke seizoen weggegaan dus ben benieuwd hoe het er is als het super druk is…
Ik ga voor de fooien;)
groetjes suus
Ga jij weer naar de camerl bar?
Ken je denise en valentina ook?

Hallo,

ik wil ook graag werken deze zomer op kos. Heb al een aantal mailtjes met de camelbar gestuurd, oa foto’s en persoonlijke info. Heb gister een mailtje terug gekregen alles goed was en dat ze contact met me opnemen. Hoop echt dat het gaat lukken, heb er namelijk erg veel zin in. Weet wat de normale routine nu verder is? Hoop dat je iets meer kan vertellen…

groeten Florian

Hallo Florian,

Ik had ook vanuit Nederland contact gezocht met de Camelbar. Toen het zeker was dat we konden werken ben ik met een vriendin op het vliegtuig gestapt en zijn we naar Kos gevlogen. Ze hebben voor ons toen een appartement geregeld en de dag later konden we beginnen met werken. Het loopt allemaal wel los en je slaapt echt niet op straat!!Het is echt super gaaf en erg gezellig met z’n allen. Overdag ga je lekker naar Papas beach ( het strand wat bij de camelbar hoort) en 's avonds werken. Wat wil je nog meer??

Ik hoop je te zien deze zomer!!

Groetjes Ena

hoi Ena

ik wil ook graag werken bij de camel bar , ben er wel eens geweest maar dan gewoon lekker op vakantie !!

lijkt me super om er te gaan werken, kun je er wat meer over vertellen waar je slaapt enz en hoeveel dagen je werkt ? ik ben zelf beschikbaar van mei tot en met okt of langer!

groetjes marijn!