Werken op Kos bij the Camel bar

hoi

ga van de zomer werken op kos bij the camel bar, ben zelf nog nooit op kos geweest. heeft iemand wat info voor me hoe het daar is en hoe het in the camel bar is

ciao
miklo

Hoi, ik ben op Kos geweest maar heb geen idee hoe t bij de camel bar is!!! Zegt me ook helemaal niets, maar t zal wel leuk zijn! Ik kom zeker een keertje langs, want ga daar ook werken van 8 juli tot 19 augustus, maar ik ga bij Tex Saloon werken, nederlandse bar!!! Zit in de grote barstreet, moet je ook ff langs komen, als je tenminste in hetzelfde periode gaat als mij!!!

groetjes,
Anna

hoi anna

ik ga in de periode van 28 juni tot 28 augustus, kom zeker een keer langs wippen…weet ook niet percies wat ik er allemaal van moet verwachten…laat het gewoon op me af komen en als het niet bevalt…lekker vakantie houden and then i will see…

als wat ga je daar werken.

ciao

Hoi!!!

Ik ga daar achter de bar werken!!! Xie je daar maybe!!

xxx

hoi anna

alles goed, zit je met je gedachten in griekenland

heb jij je ticket als geregeld, ben nu namelijk zoekende. mischien heb jij wat nutige tips…let me know

ciao
miklo

Hey!!! Jah ik heb mijn ticket ontlangs geboekt!!!

T goegkoopste voor mij van 8 juni tot 19 augustus was bij transavia, je hoeft tenminste niet over te stappen in athene!!! bij elkaar met de gebruik van de creditcard van de reisbureau was ik 430 euro kwijt, bij andere vlieg maatschappijen ben je nog duurde uit!!! maar t hang heel erg vanaf hoe lang je gaat!!!

en ja, ik wil heel snel daar naartoe…gewoon vakantie vieren en geld verdienen!!! maar ja, nog een maandje!!!

groetjes
Anna

ik kom elk jaar op kos en k werk van de zomer bij maestros ook op barstreet
camel bar is een typisch nederlands cafeetje wel gezellig maar niet top of the line snap je

kos zelf is zwaar rlxt

groetjes mike

Hoii,

Ik ben zelf erg geinteresseerd om een baantje te vinden voor de zomer. Hoe hebben jullie deze baantjes gevonden?

Groetjes Danielle

Wie gaat er dit jaar werken op kos?? of in de camelbar??
laat t even weten , ik wil heel graag heen!

groetjes marijn

mmmm 1 tip
ga niet in de camel bar werken
de redenen zijn:
1-vriendin van me kreeg vorig jaar voor 1,5 week werken haar geld niet.waarom?dat weten we nog steeds niet
2-je tekent een contract waarin staat dat je als je eerder weggaat je 5000 euro moet betalen?Kan natuurlijk NOOIT!!
3-ik werkte in een andere bar. vriendin vna mij dus in camel bar en als ik dan langs liep en de eigenaar was daar kreeg ik van allerlei scheldwoorden naar me hoofd geslingerd.
4- het zijn zieke gasten!onbetrouwbaar!Ze nemen teveel personeel aan, als je aangeeft dat je achter de bar wilt werken word je meestal ergens anders neergezet omdat die functie altijd al vol is…Zoals die vriendin van me ook moest op het terras lopen wel dat ze achter de bar had aangegeven…
– eigen risico om er te werken . camel bar is makkelijk te vinden op internet dat weet ik . maar zoek verder er is genoeg werk daar.

Hi, Ik wil ook graag in de zomervakantie een maand a anderhalve maand in het buitenland werken, maar kan tot nu toe nog niet echt wat vinden… hebben jullie misschien tips.
Groet, Marjolein