Hallo allemaal!!
Ik ga 1 juli naar Kos om daar bij de Camel Bar te werken! Nu ben ik erg benieuwd naar de ervaringen van iemand anders bij deze bar. Of is er misschien nog iemand die rond deze tijd daar gaat werken?
Veel liefs Amanda
Hallo allemaal!!
Ik ga 1 juli naar Kos om daar bij de Camel Bar te werken! Nu ben ik erg benieuwd naar de ervaringen van iemand anders bij deze bar. Of is er misschien nog iemand die rond deze tijd daar gaat werken?
Veel liefs Amanda
hai hai
ik hoop dat jij het wel naar je zin gaat hebben daar.Tony is een ongeloofelijke kinderachtige irritante kl**tzak.
De bar verder is zelf wel oke.
Ik werk dit jaar in saloon tex. vorig jaar ook gedaan.
wanner vlieg je er heen?
groetjes suus
het zijn niet veel goede woorden over die tony
heb al meerderen klachten over hem gelezen
heeft er iemand tips hoe ik werk kan vinden in kreta??
mijn mail is [EMAIL=“hanrusing@hotmail.com”]hanrusing@hotmail.com
alvast bedankt
Heey,
Als ik dit eerder had gevonden was ik er afgelopen zomer niet gaan werken… Klopt allemaal wat hier aan negatiefs staat. Het was idd echt een verschrikkelijke man. Heeft zelfs nog een eigen werkneemster geslagen. Meesten waren dan ook gewoon bang voor heb. Hebben ook ons salaris niet mee gekregen. Kan nog wel even doorgaan ook. Heb de tijd niet volgemaakt, bijna niemand trouwens.
groetjes An.
Ik heb er ook genoeg over gehoord van een vriendin van mij die er werkte! Hij dreigde zelfs met een pistool toen er een aantal werkneemster weggingen, niet normaal toch! Ongelooflijk dat het elk jaar weer raak daar is (zie de verhalen) Is al jaren bekend dat niemand het daar volhoud… Kunt beter bij Camelot of Charisma gaan werken. Daar is het stukken beter!