Werken op Kreta

Dag allemaal!

Ik en nog andere vriendinnen zijn op zoek naar werk op Kreta. We hebben afgelopen 2 jaar al op Kos gewerkt, dus zijn nu op zoek naar iets anders!
Wie weet hoe je het werk het snelst kan vinden? Of is het zelfs beter om daarheen te gaan en daar werk te zoeken? Graag hoor ik jullie adviezen!

Tnx & groetjes

hey anastacia,
werkte je toevallig bij the fashion?? je naam komt me bekend voor. Ik heb afgelopen zomer namelijk op kos gewerkt, bij de camel bar. Waar toen al dat gedoe was…gevecht tussen Tony en zijn werkers.
Misschien zeggen je de namen zwaantje, dominique, heleen, thomas en annelies (ik) nog wat :slight_smile:

Nou ja in ieder geval succes met zoeken!! ik ben zelf nu ook op zoek naar iets anders (ik ga niet meer terug naar Tony haha)

groetjes Annelies

Hey!!

Nee ik had gewerkt bij Saloon Tex…de vijand van Camer bar, hehe…ook waren we altijd te vinden op Papas Beach…:RockOn:
Ik kende maar 2 meiden van Camel, weet alleen niet meer hoe ze heten…Viola ofzo…hmm, ben slecht in namen!!!
Als je weer op Kos gaat werken, moet je bij Saloon Tex werken, wij hadden echt chille baas!!! Succes!!!

Groetjes

haha ja heb je zeker gelijk in. De baas bij de camel was een lul. Ik heb mijn laatste week niet uitbetaald gekregen…
Heb toen nog met jouw baas gesproken, we werden zelfs uitgenodigd voor de kos reunie :slight_smile: