Werken op Kos

peter_zazou@hotmail.com is de email van de manager van jackson beach en de saloon tex (nederlandse bar) op barstreet. daar zoeken ze altijd proppers/barstaff e.d.

accomodatie is simpel te vinden en iedereen op t eiland kan je daar ter plekke wel een paar adressen geven waar je per direct in kan.

als je meer wilt weten mail gerust, groetjes daan

Superbedankt! Ik heb meteen een mail gestuurd dus ben benieuwd :slight_smile: ik begreep dat het seizoen ook daar slecht is, dus dat er overal minder personeel wordt gezocht maar we zullen zien…groetjes en nogmaals bedankt

Hoi Liezl1, ik hoop dat het gelukt is. Zelf ga ik naar alle waarschijnlijkheid een maandje (na een hoop gedoe, want iedereen vind dit te kort daar) bij Camel Bar werken. Indien het niet is gelukt kun je het nog bij Tarzan Beach (strandtent) proberen, is ook erg leuk. Zij hebben geen e-mail maar wel een tel.nr.: 2242021898 (+ grieks landnr ervoor, maar die weet ik even niet sorry). Daar werken ook aardig wat Nederlanders, dus miss wel zo gezellig! succes en wellicht tot ziens :slight_smile:

ik heb zonet te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij de heart rock club ik ga een leuke tijd tegemoet en mischien zie ik 1 van jullie nog :D:D

Hoi allemaal,

Ik heb me net aangemeld en zag meteen deze topic. Ik heb zelf in 2007 3 maanden op Kos gewerkt bij Sophie’s en Filarakia. Dat waren beide restaurants met een strand. Overdag werkte ik dus in de bediening op het strand en 's avonds in het restaurant. Ik heb uiteraard ook genoeg tijd doorgebracht in Bar Street :wink: Ik ben benieuwd hoe iedereen zijn/haar werk heeft ervaren :vak02:

Groetjes
René