Vakantiewerk Kos

Op een vakantieresort in Kos zoekt men voor zo spoedig mogelijk dames met enige horecaervaring voor in het restaurant of poolbar.
www.aegeanview.net

Hallo ik ben geintereseerd om in kos te werken ik heb ook nog een vriendin die dat ook wil! ikzelf ben 20jaar jaar en mijn vriendin wordt in juni 19. Kunnen jullie mij wat informatie opsturen aub?
debbie_poes@hotmail.com

Alvast bedankt!

Debbie Cachard

Hoi,
Ik ben Rozemarijn, 19 jaar (bijna 20). En ik ben zeker geinteresserd. Alleen ik vroeg me af voor welke periode jullie iemand nodig hebben. Ik kan namelijk in de zomervakantie. Ik heb verder geen horecaervaring, ik weet niet of dit een probleem is? Kunt u mij anders wat informatie opsturen? Alvast bedankt, groetjes Rozemarijn rsmvries@hotmail.com

hoi,
Ik ben kim ten Voorde 19 jaar en wil graag voor jullie komen werken.
Ik ben beschikbaar vanaf 24 juli t/m eind september en misschien zelfs langer.Ik heb niet echt heel veel ervaring in de horeca maar alles valt bij te leren. En ben erg leergierig en leer erg snel.Ook heb ik een lekkere babbel en ben gezellig en goed in omgang met mensen.
Ik heb u ook al een e-mailtje gestuurd maar helaas nog niets vernomen.
Graag hoop ik zo spoedig mogelijk wat van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Kim ten Voorde
kimmer@dolfijn.nl

Hallo,

Ik ben een jonge spontane meid van 22 en onmiddellijk beschikbaar voor een onbepaalde periode. Zou dolgraag op het eiland Kos werken.
Heb al enkele jaren ervaring in de horeca zowel hier als in het buitenland. Heb onlangs drie maanden in New York(Manhattan) gewerkt in een restaurant en in een club-discotheek.
Zou dolgraag wat meer info hebben over o.a. verblijfplaats en welke periode…
Hopelijk tot gauw en dat is misshien wel op Kos???

Groetjes Eva.
evavandelande@hotmail.com

Hallo,

Ik ben Karen van Geffen, PABO-studente, barkeepster en 22 jaar.
Heb 3,5 jaar ervaring in de horeca (cafés en restaurants) en zoek nu een leuke tijdelijke baan in het buitenland. Ben per direct beschikbaar voor een aantal maanden.
Heel graag zou ik meer informatie krijgen over deze baan.

k_v_geffen@hotmail.com

Hallo,

Wij zijn twee meiden van 19 jaar.
We kennen elkaar, omdat we samen in een restauran hebben gewerkt. Samen zoeken we nu voor de vakantie een baantje in het buitenland. We zijn beschikbaar in de periode van 6 july tot 15 augustus.
Kunnen jullie wat informatie opsturen over de baan?
Alvast bedankt,
Groetjes Janneke en Froukje

frouk_je@hotmail.com

Ik en mijn vriend (19/21j) zouden jullie wel willen komen helpen. Zijn al een tijdje op zoek naar werk in het buitenland en willen deze kans zeker grijpen.

groetjes Magali en Ivan

email: overboem@hotmail.com

hoi hoi!

mijn naam is nienke, en ik wil graag bij jullie komen werken!
ik ben 21 jaar en heb ervaring in de horeca.
ik heb in een poolcafe gewerkt in Leeuwarden, en heb het er altijd erg naar mijn zin gehad.
aanpakken is geen probleem, ik mag graag hard werken en kan wel wat aan!
als mijn reactie jullie tot nu toe wat lijkt, is het misschien een goed idee om met elkaar te mailen, zodat we meer informatie kunnen uitwisselen.
mijn e-mail adres is hampie2@hotmail.com.
ik hoor graag snel van jullie en zal dan ook direct terugmailen!!

groetjes,

Nienke

Hoi!
Ik ben Yvette, en ben 17 jaar. Ik heb nu 2 jaar horeca ervaring en ben van plan om de maand Juli in het buitenland te gaan werken.
Ik spreek mijn talen. Mijn email is iknicky@hotmail.com

liefs, Yvette