Personeel Gezocht Kos [bar] 2005

hallo allemaal… zal me even voorstellen ben billy en ben de manager van een nederlandse bar Saloon Tex in kos. [griekenland].
en wij zijn op zoek naar een paar gezellige meiden en jongens die ons team komen versterken in het zomer seizoen 2005.
wil je meer weten, stuur dan een bericht terug.

groeten billy from kos.

Hey Billy,

heb afgelopen jaar met een vriend in een dicotheek en als propper in Mallorca gewerkt. En wouden allebij deze zomer graag in Griekenland werken. Dus mocht je ons kunnen helpen, of een CV willen hebben.

Moet je maar mailen naar dit emailadres: Fibik01@hotmail.com

Groeten Fabian

Billy,

Ik heb wel interesse om bij jou te komen werken in de zomer. Ik ben tegen de zomer klaar met studeren. Mijn vraag is vanaf waneer ik beschikbaar moet zijn? Wat wil je verder weten? Dan stuur ik je een mail met alles wat je wil weten. Ik ben beschikbaar vanaf juni.

Groeten Richard

ps mailen kan op richard.knoop@wanadoo.nl

Hallo!

Ik ben voor aankomend seizoen ook weer op zoek naar een uitdagende baan in de horeca!!

Hierbij mijn email-adres, ik hoop spoedig wat te mogen horen!

Mvg,

Henriette
verh0672@planet.nl

ik wil wel wat meer weten wil zoiezo 2 maanden in het buitenland werken.

groetjes marissa

email: Rastarissa@hotmail.com

Hallo

mijn vriend en ik zijn allebei op zoek naar een baan in de horeca
Mijn vriend draait, hij is echt niet slecht, hij wil dan ook graag draaien deze zomer
en ik wil graag achter de bar werken

wij hebben samen gewerkt in spanje en in frankrijk en nu wilden we graag een ander land proberen
Wij hopen dat je ons kunt helpen

kelly kersten[EMAIL=“kel_kersten@hotmail.com”]

Hallo billy,

Wij, 2 gezellige meiden, zijn hard op zoek naar een baan, in de horeca, voor de zomerperiode. Kunt u er iets meer over vertellen.

Groetjes!

Ook ik heb net als de anderen interesse in uw voorstel.

Ik ben 21 jaar, heb nog geen ervaring maar ben bereid om te leren:)

Bij voorbaat dank:)

Hey Billy!!!

Xie je weer van de zomer… :stuck_out_tongue:

:slight_smile: jouw advertentie sprak ons erg aan . Wij zijn 2 meiden van 20 en 19 en zijn voor de zomer 2 maanden beschikbaar! Wil je meer weten dan kun je altijd emailen naar het email adres; lennekegeerts84@hotmail.com

Groeten

hai billy, ben een meid van 21 en wil graag deze zomer in het buitenland werken voor de periode van begin juli tot eind augustus. Ik heb geen ervaring in de horeca, maar ben een snelle leerling en altijd bereid om vanaf nu wat ervaring op te doen. Graag ontvang ik nog wat nadere informatie over kosten en inwoning. Heb je toevallig ook een webiste van je bar, kan ik daar vast gaan kijken. oke alvast bedankt en wacht je reactie af.

Ben zelf 15 april klaar met mijn werk als vormgever. Ik ben 25 jaar, heb zelf in mijn studie tijd 6 jaar in verschillende horeca tenten gewerkt, zoals barman, ober en restaurants. Ik ben voor 2 a 3 maanden beschikbaar. Heb je een website, voor mee info?

Graag zie ik een berichtje van je!

groeten, Eduard
email: eplaat@hotmail.com
GSM: 0642215340

hey Billy

mijn neef en ik zijn op zoek naar werk als barman in griekenland!!
wij zijn 23 en 26 en bereid hard te werken en veel te feesten.
hebben allebei ervaring in de horeca en weten dus wat hard werken is!! wij zijn ook het hele seizoen beschikbaar. wil je nog iets meer weten mail dan ff naar ralphvandooren@hotmail.com!
groeten uit maastricht

Hey mensen…TOT KOS!!! :smiley:

haha los op kos!!

:stuck_out_tongue: party, party

Haha! Ja Anna :wink: !!! Echt hoor… Gna gna! Deze zomer mogen we weer! Heb er weer zin in! Tot in Kos!!!

Kussie

Ik ben aangenomen bij Saloon tex! Wie gaan er nog meer daar werken? Mail me effe…

Ik heb er reuze zin in!!!

Groeten Richard

Hey,
Ik wil graag in het buitenland werken, omdat ik niet langer in belgie wil blijven. Wordt beetje depressief van het weer hier… B) Daarom zou ik graag in bar of zoiets werken op een eiland waar de zon altijd schijnt… :smiley: Juli of septmeber zouden gaan.

Weet u anders misschien nog plaatsen waar ze mensen zoeken op Kos of Corfu?

Groeten Ilona

hee billy

kheb zeker interesse om achter de bar te staan in Griekenland!!
ben een spontane, openminded, vrolijke meid van 21 en ben vanaf half mei beschikbaar tot begin september…
ik hoor wel van je of je nog mensen zoekt…
gr.linda

Beste Billy,

Ik heb wel intresse voor die baan en ben per direct beschikbaar voor zeer lange periodes, ik ben namelijk van plan om naar Griekenland te verhuizen en ik spreek ook een beetje Grieks. Ik ben de laatste twee en half jaar 18x in Griekenland geweest, op diverse eilanden en op het vaste land. Ik heb een heel CV klaar. Mocht je contact willen opnemen met mij: mauvrik@gmail.com

Ik wil je graag bedanken voor het lezen van mijn bericht

MVG

Maurice

Beste Billy,

We weten niet of je inmiddels al klaar bent met het zoeken naar personeel maar bij deze laten wij weten dat ook wij interesse hebben naar een leuke zomerbaan op Kos.

Wij zijn 2 leuke meiden van 20 & 22 jaar die wel van een leuke uitdaging houden.

Indien u meer informatie wilt kunt u mailen naar onderstaand adres;

zomerwerk2005@hotmail.com

groetjes Marieke & Esther.