hoi billy ik zou heel graag bij je komen werken, ik heb al 5 jaar ervaring in de horeca en zoek een nieuwe uitdaging in de horeca. ben een leuke spontane meid ik ben 23 jaar oud en kan lekker werken. hopelijk heb je nog iets voor me
groetjes eva
wij zijn 2 meiden van 18 en willen dooolgraag in kos werken! :rolleyes:
we hebben allebei achter de bar gestaan en het lijkt ons gewoon een geweldige ervaring om in het buitenland te werken!
en het is natuurlijk ook heeel gezellig!
maar wat moeten we allemaal vertellen?
we horen het graag!
Zoek je nog mensen voor de bar?
Ik ben een vlotte meid van 19 jaar (in September word ik 20) en ik zou heel graag eens een zomer willen proppen in het buitenland.
Ik zou het onwijs leuk vinden om in een bar in Kos te werken. Vroeg me alleen af voor welke periode je nog mensen nodig hebt. Ik ben vanaf 1 augustus nl pas beschikbaar en vroeg me af of dat ook nog kon? Ik ben 22 jaar en heb aantal jaren ervaring in de horeca. Ik hoop iets van je te horen.
Denken jullie nou echt dat Billy jullie allemaal antwoord gaat geven? Volgens mij heeft hij allang genoeg mensen. En wil je iets bereiken dan zul je zelf iets moeten ondernemen. Hij kan uit zoveel mensen kiezen… Zelf ondernemen werkt echt het best bij dit soort dingen.
Het lijkt me heel erg leuk om deze zomer bij jou te werken. Ik ben ellen, ben 18 jaar oud en op zoek naar een leuke baan voor deze zomer! Als je meer informatie wil kan je me altijd mailen: liefsellen@hotmail.com.
Hoop dat ik snel iets van je hoor!
ik werd meteen enthousiast toen ik je vacature las. Ik hoop dat ik nog op tijd ben! Ik ben Leonie, 20 jaar en ik rond in juni mijn studie Toerisme af. Ik heb nog geen ervaring maar ik leer snel en ben enthousiast en spontaan. Graag zou ik bij je willen werken in de zomer. Kun je me meer informatie mailen?
Zeg…weet iemand het email adres van 1 van de barmensen van de Tex saloon (het liefst van Mark)? Je zou me er een groot plezier mee doen!
greetz,
Isolde
EEEYY billyyy!!!
Alles goed??
Ik was dit jaar ohnee vorige jaar is het nu, ook in Kos van APril tot half Juli misschien herriner je me nog als je een foto ziet… Ik was in de tijd dat MArieke ook net bij je kwam …
Maar nu is mijn vraag, ik lees hier dat je in 2005 mensen aannam voor Saloon Tex.Doe jij dat nog steeds? Want ik wil graag weer terug komen dit jaar. Maar ben alle nummers ed kwijt geraakt. Hoop dat je mij kunt helpen!
Dan drinken we er samen dit jaar weer ff eentje!!
Groetjes suzan Cobussen