Zomer 2005

Hallo allemaal!

Wie gaan er allemaal in de zomer van 2005 in Kos-stad werken?? Ik heb er heel veel zin in!!! Ik ga het hele zomerseizoen heen!
Groetjessss

Ik heb ook plannen om te gaan. Heb jij alles al geregeld? Misschien kan je me wat meer informatie geven. Groetjes

ik weet niet waarom kos?maar het is zeker niet het mooiste eiland ,verre van…maar ja ieder zijn smaak natuurlijk :huh:

Ik heb ook plannen om in de zomer van 2005 in Griekenland te gaan werken. Echter ik heb geen ervaring welke wegen te bewandelen om aan een leuk baantje te komen. Wie kan me tips geven?

Groet Richard

joooo!! ik ga ook naar kos! samen met een vriendin van mij gaan we dat hele eiland ondersteboven plaatsen. wil graag bij de saloon tex gaan werken, moeten we alleen nog wel ff regelen :rolleyes: :smiley: zou iemand misschien kunnen helpen met contactinfo want we weten niet zo goed waar we moeten zoeken. kus

Hoi hoi… Het lijkt mij ook leuk om van de zomer, voor 2 maanden, de maanden juli en augustus te gaan werken in het buitenland. Griekenland lijkt mij heel leuk!.. Ben alleen 17 jaar en bang dat ik er nog te jong voor bent… Kan iemand mij hier antwoord opgeven?

groetjes kus laura

kon jullie nog wel eens tegen vallen , zo leuk is kos niet, is niets grieks aan lijkt wel loret de mar in het klein.

Kos is zo totaal GEEN Lloret de mar…Kos is gezellig en intiem…er komen geen koters van 16, want die zitten allemaal in Spanje… T is totaal Grieks, mensen daar zijn super aardig, heb in 2 maanden maar 1 vechtpartij gezien en de jaar ervoor helemaal geen,in Lloret is t wat anders he! Ga dit jaar weer naar Kos en misschien ook nog eens naar Kreta om te werken!!!

Groetjes,
Anna

Anna heeft gelijk! Er is helemaal, maar dan ook helemaal niets mis met Kos! Deze zomer weer werken in Saloon Tex!! Heb er zin in meisje!!! :smiley:

Kussie

Maar hoe kunnen mensen dan werk regelen daar vanaf hier??

Kos is erg leuk, maar totaal niet grieks. ik ben grieks dus ik weet wat grieks is…kos wemeld van de toeristen maar blijft een erg gezzellig vakantie eiland

zoek je werk in Kos? ga naar www.cosmo-entertainment.com
en dan moet je bij de kids club zijn…
erg chill kinder entertainment werk :wink:

Originally posted by angel_4_u@04-04-2005, 13:59:22
** Kos is erg leuk, maar totaal niet grieks. ik ben grieks dus ik weet wat grieks is…kos wemeld van de toeristen maar blijft een erg gezzellig vakantie eiland

zoek je werk in Kos? ga naar www.cosmo-entertainment.com
en dan moet je bij de kids club zijn…
erg chill kinder entertainment werk :wink: **

angel_4_u . alles goed? ik hoop het wel
zou jij misschien zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen? mauvrik@gmail.com ik wou jou een email sturen maar ik zag nergens jou email.

vriendelijk bedankt

maurice