Kos! Personeel gezocht voor zomer 2008

Hallo allemaal!!!
Voor een super gezellige standtent/restaurant ben ik op zoek naar Super enthousiaste spontane mensen!!
Overdag is het altijd een feestje op het strand(natuurlijk moet er gewerkt worden :slywink:)
In het restaurant kan de hele dag door lekker gegeten worden. S`avonds kunnen de mensen er ook terecht voor een heerlijk gerecht aan de rand van de zee.
De eigenaren zijn nederlands. Dit is natuurlijk lekker makkelijk communiceren :slywink:
Maar natuurlijk moet er ook engels worden gesproken, daarnaast moet je enthousiast,spontaan en leergierig zijn. Natuurlijk niet vies zijn van werken :wink:
De sfeer daar is altijd gezellig. Het is natuurlijk zon, zee en strand voor de mensen dus iedereen is altijd in een gezellige bui :biggrin: !!!
Heb je ook zin om lekker op het lekkere warme kos te werken!!??
Mail mij dan [EMAIL=“scobussen@hotmail.com”]scobussen@hotmail.com
Ikzelf heb ook 2 jaar op Kos gewerkt. Ben er dit jaar ook weer te vinden, Dus mocht je vragen hebben!!
Je bent altijd welkom!
Groetjes suus

klinkt erg leuk! ik ben van plan om deze zomer ook maar eens in griekenland te gaan werken! maar hoe zit het met de accomodatie? en moet je de vliegreis zelf betalen? want er zijn ook een aantal barretjes die dat voor je betalen.
Groetjes, Marleen

Hoi!
Net als de dames hierboven mij, heb ik dezelfde vragen. Ook ben ik erg benieuwd hoe dat zit met vrije tijd en met het vervoer. Wat verwachten jullie van iemand en zijn er bepaalde eisen, behalve dat je goed Nederlands en Engels spreekt?! Een minimum leeftijd bijvoorbeeld?
Ik hoop op een reactie,
groeten Rosanne

He Suzan

Ik wil deze zomer graag werken op Kos! Ik ben er zelf op vakantie geweest en vind het een super eiland! Ik heb anderhalf jaar ervaring in de horeca op bijna alle gebieden wel! Zou je mij wat meer kunnen vertellen over de voorwaarden, werkzaamheden, verblijfplaats etc? Alvast bedankt

Groetjes karlijn