Bediening in restaurant op Kos

wie heeft er zin in een top zomer op het warme gezellige griekse eiland kos
het gaat om bedienings werkzaamheden in een gezellig grieks familie restaurant waar veel nederlanders komen dus spreekje ook beetje engels en heb je ook beetje ervaring in de bediening en lijkt je het wat reageer dan met naam foto leeftijd en je krijgt altijd reactie terug

groeten jur

Dit lijkt me wel wat.
Heb al heel wat ervaring. Woon in Belgie en werk in de week-ends in bars en taverne’s voor bijverdiensten.
Ik spreek Nederlands, Frans, Engels, en een beetje Grieks.
Zouden jullie ook zo lief willen zijn me een mailtje terug te zenden waar alles zowat instaat, vb wie betaald de vlucht, voor hoelang kan ik blijven, is er een verdienste aan verbonden, enz…
Oja, ik ben 32 mijn naam is Sofie en ik ben en sociaal vlot ingesteld persoon. Als ik jullie e-mail ken stuur ik en fotootje door. Ik werkte oa al als animatrice op Rhodos, en vorig jaar zat ik eveneens op Rhodos maar dan aan de balie van en hotel (was heel plezant). In totaal bezocht ik Griekenland al zo’n 22 keer, en mijn grootste idool is ook van daar afkomstig (Nana Mouskouri).
Lieve groet en hoop op antwoordje,
Sofie
[EMAIL=“sofie.pannekoek@telenet.be”]sofie.pannekoek@telenet.be

:smile:Een goedendag jurgen, ik ben een open minded jonge man van 35 en zoek horeca werk in buitenland, ik heb 6 jaar ervaring als barman en ben ook met de koude keuken vertrouwd. Ben harde doorwerker en ben altijd bereid om bij te leren.Heb net voorkomen.Ik ben onmiddellijk beschikbaar.Ik woon in toeristisch Brugge. Belgie. Vriendelijke groeten Gregory.

mijn email adres is [EMAIL=“gregorysaid@hotmail.com”]gregorysaid@hotmail.com
Ik spreek vloeiend nederlands, engels en frans.

Hoi!

Ik zag deze advertentie en vond hoog tijd om hier op te reageren!

Ik ben Sanne, 20 jaar en ben al een tijdje op zoek naar een leuk zomerbaantje! Ik heb al 3 zomers op een camping in Frankrijk gewerkt. Hier werkte ik zowel in de bediening, achter de bar en in de animatie. Ook heb ik thuis al een aantal jaren gewerkt op terrasjes en restaurants. Ervaring genoeg dus! Ook spreek ik Frans, Engels en natuurlijk Nederlands!

Ik hoop op een reactie terug zodat ik u een foto en eventuele meer informatie kan geven. Mijn emailadres is: sannesijben@live.nl.

Ik hoop snel wat van u te horen!