Werken op HAL - verzekering

Als ik door de medische keuring etcetcetc kom dan ga ik in November voor 6 maanden op een cruiseschip werken van de Holland America Line. Ik heb van het bedrijf advies gekregen om me te verzekeren bij MultiSure, maar dan betaal ik… € 277,- per maand!!! (goedkoopste verzekering). Echter bij OOM betaal ik dat bedrag voor de gehele periode. Ik vraag me nu af of er een addertje onder het gras zit. Iemand ervaring met het afsluiten van een verzekering die mij advies kan geven Dank je voor de reacties!!!

PS. Andere tips: heeeeeel graag!!!

Ik heb 4 jaar voor ze gevaren en addertjes zijn er niet hoor. Het enige wat zou kunnen is dat de ene verzekering de werkzaamheden dekt tijdens werk, want je gaat natuurlijk niet op vakantie. Ik zou niet zozeer naar het geld kijken maar meer naar de voorwaarden en deze naast elkaar leggen.
Je verdient als het goed is genoeg om makkelijk die 277 te betalen want aan boord heb je bijna geen kosten tenzij je in de crew-bar wat gaat drinken, maar daar betaal je voor een drankje ongeveer een euro ofzo, maar goed, weet natuurlijk ook niet of je nog financiële verplichtingen hebt in NL.
In ieder geval veel plezier aan boord, spannend hoor! Ik heb heel veel vrienden overgehouden aan mijn reizen om de wereld en heel veel mooie plekken gezien.

gr. Ilse