Werken Omgeving Alanya

Hallo,

Ik ben opzoek naar werk in de buurt van Alanya. Ik weet dat het hard werken is en een andere cultuur en anders werken is dan in Nederland. Ik ben opzoek naar werk waar ik gewoon wel in de avond terug naar huis kan gaan, ik heb hier namelijk een appartement.
Heeft iemand suggesties? Misschien weet iemand die hier al gewerkt heb waar ik het zou kunnen proberen?

Samantha

Hallo Samanta,

U vraagt om werk in Alanya.Lees aub eens het forum door over wonen en werken hier.
Ik en Hans hebben er reeds veel tijd ingestoken om onze lezers informatie te geven dat een buitenlander hier officieel niet kan werken. Als U zwartwerk wil gaan doen in Alanya ,let dan wel op met de vreemdelingenpolitie,want de controle is heel streng geworden.
Niet dat we mensen niet willen helpen om te zoeken, maar het is gewoon verboden hier te werken zonder werkvergunning.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hallo Fanka,

Ik weet heel goed wat de gevolgens zijn ik ken hier hele veel mensen en zie veel gebeuren hier.
Ik vroeg me gewoon af iemand misschien iets weet en dan kan ik zelf onder handelen over een werkvergunnen en ik weet dat ik ook gewoon een werkveguning zelf bij het conselaat kan aan vragen dus als me werkgeven er geen een wilt geven dan haal ik hem zelf.
Ik weet gewoon niet wat voor werk ik moet doen omdat ik ook gewoon wil slapen in me eigen woning en net als animatie gaat dat niet want dat is gewoon echt dag en nacht werken.

btw wel heel goed dat jullie mensen er op weizen dat het link is wat ze doen, zonder werkverguning te werken

groetjes samantha

Wederom,
Binnen 2 werkdagen uitgebreid informatie,mede het contract on-line met de secundaire voorwaarden.

Zo niet,dan zal Franka6 dit bericht verwijderen.