Werken in Antalya-Side-Alanya

Hallo allemaal, smkiek

Hier even een vraagje:

Kennen jullie bedrijven in de buurt van Antalya-Side-Alanya waar ze Nederlandssprekende mensen nodig hebben? Niet alleen voor de zomerseizoenen maar voor het hele jaar door?

Websites of telefoonnummers zijn allemaal welkom. :slight_smile:

Ik ben heel benieuwd of er reacties binnenkomen.

Heel veel groetjes, :dag:

Nazima

Hallo Nazima,

Weet je hoeveel jonge mensen hier reeds de vraag gesteld hebben om hier een job te vinden in Turkije ??? Ontelbare…
Lees nog eens aandachtig over wat je hier allemaal nodig heeft om hier aan een officiele job te geraken.
Er werd hier al zoveel over geschreven.
Nogmaals zonder werkvergunning kan je hier wettelijk niet werken of het nu om een vaste job gaat of een vakantiejob.
Je zal eerst een werkgever moeten vinden die je een werkvergunning zal kopen ??? niet zo makkelijk in Turkije.
En denk eraan…de lonen liggen hier heel laag in Turkije.
Spijtig kan ik al die jongeren die zo graag hier een job zouden hebben aan een job helpen.
Groetjes uit Kusadasi,

Franka

Wederom,
Binnen 2 werkdagen uitgebreid informatie,mede het contract on-line met de secundaire voorwaarden.

Zo niet,dan zal Franka6 dit bericht verwijderen.

wat bedoel je met contract? Heeft u juridische kennis van de arbeidsvoorwaarden in Turkije?. We willen allemaal geld verdienen. Toch

Gaarne eerst eens terug lezen,ook de sticky hierboven,en dan eens wederom reageren…

Dag allemaal,

ik ben reeds een jaar getrouwd met iemand van antalya/ side, maar nu zou ik heel graag daar gaan werken maar ik vind maar niets ? weet misschien iemand een telefoonnummer of site voor mij ? Dank je wel alvast !

Dit topic nemen Franka6 en ik niet serieus en reageren er niet op.

euhmmm jullie nemen dat misschien niet serieus nee ? alle dan, maar het is thans toch wel mijn leven dus eigenlijk interesseert dat mij niet als jullie mij niet serieus nemen!!!

DYNACALL is nu ook op zoek naar collega’s in ALANYA die Nederlands, Duits of Frans spreken! Neem snel contact met ons op!
DYNACALL şimdide ALANYA’da Hollandaca, Almanca veya Fransızca bilen takım arkadaşları arıyor! Bizimle hemen irtibata geçin!
Tel: 0542 4386398