Werken in Antalya

Ik werk voor een bedrijf (Duits moederbedrijf) hier in Antalya en we zoeken dringend mensen die Nederlands spreken en schrijven. Het gekke is dat we niemand kunnen vinden. Hebben jullie een idee hoe we aan deze mensen kunnen komen?

Hoi,

Wat is het voor werk? Ik woon in Turkije en ben op zoek naar werk.
Groetjes,
Merian

Hallo davidant,

Om hier mensen een job aan te bieden moet je wel die job beter omschrijven op dit forum. Kan je er ook bij vertellen of de forumlezers en werkvergunning krijgen als ze voor jullie werken .We proberen onze lezers te behoeden van werk aan te nemen zonder werkvergunning.
Ik hoor graag wat meer uitleg over die jobaanbieding.
moderator, Franka

Hallo Franka,

Ik was een beetje voorzichtig want ik had gelezen dat alles eerst gescreent werd en had op deze reaktie gerekend.

Ik werk voor MEDIUS Prepaid Mastercard, we hebben een website www.mediuscard.com.

We staan hier in Turkije geregistreerd en zijn dus een Turks bedrijf (wel onder een andere naam). De kaart is nu verkrijgbaar in Duitsland, Nederland, Belgie en Ierland en binnenkort komen daar nog een heleboel landen bij.

Hier in Antalya komt de backoffice en een gedeelte support (klantenservice) de klanten reageren per e mail en de support afdeling beantwoord deze vragen.

Soms algemene vragen over de kaart maar ook problemen moeten afgehandeld worden. Het komt voor dat mensen geld over maken en dat ze iets niet goed ingevuld hebben en het geld dus ergens zweeft. De support afdeling is dan contact persoon tussen de klant en de bank. Kortom een afwisselende en verantwoordelijke baan.

Het is dus noodzakelijk dat de support mensen de taal niet alleen kunnen spreken maar ook kunnen schrijven en de Nederlandse mentaliteit begrijpen.

Sinds kort zijn we dus helemaal officieel en aan mij de leuke taak om mensen te gaan werven. Natuurlijk doen we alles volgens de regels. Voor buitenlanders (vanuit Turks oogpunt) regelen we de werkvergunning en verder heeft elke werknemer CCK, een warme maaltijd en recht op 14 betaalde vrije dagen per jaar (buiten de Bayram, die dagen zijn extra of worden dubbel uitbetaald als men werkt).

We werken 5,5 dag per week, maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 met een uur lunchpauze en zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.

Het management zijn allemaal buitenlanders ( Duits, Belgisch en Nederlands) dus de sfeer is ongedwongen. Iedereen werkt even hard en doet wat gedaan moet worden ongeacht de functie.

De voertaal binnen het bedrijf is Engels.

Mensen kunnen solliciteren via www.yenibiris.com

Jeetje het wordt een hele roman zo…als je nog meer wilt weten dan hoor ik het graag.

Hartelijke groeten uit Antalya

Hai,

Ik las je berichtje en vraag mij af hoe het gaat als als nederlandse aan het werk gaat. Ik ben nederlandse en mijn man Turk , we hebben nog 2 kids thuis 15 en 12 jaar en wonen nu in nederland. Onlangs hebben we een klein appartement gekocht in Antalya . Ik zou heel graag daar willen wonen maar ik weet uit ervaring dat het ook een hele tour is om in Turkije dingen voor elkaar te krijgen. En heb jij tovallig info over de lale school in Lara.

Groetjes,

Lotte

Lotte

Nee heb ik niet maar geef me een paar dagen dan vraag ik het voor je na

1 like

Oke dank je

Beste Lotte,

Er is inderdaad een NL school in Antalya. De kinderen hebben er 1x per week les, voor zover ik weet op zaterdag. Meer info kun je verkrijgen onder tel.nr. 0090 242 3226285 of per mail: [EMAIL=“lale-antalya@hotmail.com”]lale-antalya@hotmail.com.
Succes!

graag meer info over de inhoud + taakomschrijving van de job die je aanbiedt.
Eventueel ook de verloning
mvg

GS (belg)

Hmm typisch ik zou bij jullie gaan werken vanuit huis, en vervolgens, terwijl ik wachtte wanneer ik ingewerkt kon worden, werd mij gezegd dat ik niet nodig was…

geef me je gegevens in een prive bericht en ik neem contact met je op om alles met je te bespreken.

Helaas kan ik jullie vacature ook niet vinden via deze site.
Dus zou je een andere manier kunnen doorgeven hoe mensen kunnen solliciteren?

Inmiddels email contact gehad met de school we gaan eind oktober even kijken met de kids.

BEDANKT VOOR DE MOEITE, MOCHT ER NOG IEMAND ZIJN DIE MEER INFO HEEFT OVER ONDERWIJS EN PAARDRIJDEN OP REDELIJK HOOG NIVO DAN HOOR IK DAT GRAAG!

ik woon in antalya en ben ook op zoek naar werk.
vertel me maar wat ik moet doen en de kans is groot dat ik me beschikbaar kan maken voor deze baan.

groetjes andreas

maar nooit een antwoord gehad!!! helaas…

ik zou er ook graag meer over weten want heb interesse

Goh verbaasd me niks… Ik had al eerder een gesprek gehad, was eigenlijk al aangenomen en zou ingewerkt worden. Hoorde niks meer… Heb steeds erachteraan gebeld, want ik wou graag beginnen. uiteindelijk bleek ik niet meer nodig te zijn. Zeg dat dan eerlijk, denk ik dan!

ik heb hier ook geen duidelijk antwoord op gekregen dus hoeveel mensen hebben ze nodig???

Denk niet dat ze nog gaan reageren…

Hoi,

IK woon en werk in Nederland. Ik wil emigreren naar Turkije, zo snel mogelijk. Ik wil je bellen over de vacature. Kan dat?