Werken met paarden

Wij zijn 2 meiden van 22 jaar die flauw zijn van nederland :slight_smile:
Wij zullen ons even voorstellen.

mijn naam is Tamara Lander en ik ben 22 jaar.

Ik heb de opleiding Paardenhouderij Management niveau 4 gedaan en in Juni 2010 mijn diploma behaald.

Ik ben heel mijn leven al gek van paarden en rij nu 13 jaar paard.

Tijdens mijn schoolperiode heb ik veel stages gelopen op verschillende paardenbedrijven. Ik mag denk ik wel zeggen dat ik ervaring heb om met paarden te werken.

Van mijn stage bij het Koninklijk Staldepartement heb ik een certificaat wegens het lopen van een goede stage…

Ik heb tijdens de zomer van 2010 in Portugal gewerkt voor een periode van 2.5 maand, dit vond ik een geweldige ervaring! Dit jaar ben ik daar weer geweest en ditmaal voor een periode van 4 maanden. Ik heb dus absoluut geen heimwee.

Hard werken vind ik absoluut niet erg!

Ik ben Kimberley Jagt en ik ben 22 jaar.
Ik heb de opleiding paraveterinair dierenartsassisente niveau 4 gevolg en in 2011 mijn diploma behaald.
Tevens heb ik ook mijn BHV-certificaat behaald.

Ik rijd nu 15 jaar paard en geloof dat ik voor de rest van mijn leven besmet ben.

Tijdens mijn stage in de paardenkliniek heb ik veel geleerd qua ziektes en verwondingen.
Tijdens mijn stage op de fokkerij heb ik veel geleerd over veulens opvoeden en het inrijden van jonge paarden.

Ik heb nooit gewerkt in het buitenland maar ben wel vaak in Frankrijk op vakantie geweest en heb totaal geen last van heimwee.

Ik verwacht van het bedrijf dat ik er veel zal leren en dat het er erg gezellig is. Hard werken is geen probleem aangezien ik niet van lantefanteren houd.

Wat zoeken wij nu precies?
-leuk bedrijf waar veel te leren valt
-liefst nederlandse eigenaren
-kost en inwoning (en zakcentje)
-liefst europa maar verder mag ook
-voor langere periode

Mocht je iets weten Kimberley_jagt@hotmail.com

Jullie kunnen het eens bij ranch.nl vragen

Hier wilde ik zelf namelijk ook in de zomer van 2012, helaas kan ik dan maar een paar weken ivm school, dit was voor hun te kort.

Groetjes!

Probeer het hier eens:

:vak02: