Hi,
Nadat ik mijn opleiding Horse&Leisure heb afgerond in sept. 2010, ben ik terrecht gekomen in het productie werk. Verdient niet verkeerd, maar is natuurlijk niet waar ik mn hele leven al van gedroomd heb.
Daarom ben ik nu opzoek naar een leuke en afwisselende baan in het buitenland. Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur voor een land, wel wil ik binnen de EU blijven. Het zou fijn zijn als er een woning beschikbaar is in de buurt en de voorkeur gaat uit naar een vast inkomen. Liefst zou ik werken met paarden, gezien ik daar een opleiding voor heb gevolgd, maar werken op bijvoorbeeld een boerderij of camping houd ik ook in mn gedachte.
Ik ben van het bouwjaar 1987 en rijd sinds mn 11 jaar paard. De opleiding die ik gevolgd heb is vooral gericht op het recreatief omgaan met paarden. Ik heb hiervoor stage’s gelopen op manegebedrijven, maar ook op spring/trainingsstallen. Ook ben ik in de zomer van 2009 1 maand naar Kreta geweest om daar stage te lopen op een bedrijf dat ruitervakanties, buitenritten en lessen aanbood.
Mijn werkzaamheden op stage waren heel breed, uitmesten, toiletteren, rijden, lesgeven, buitenritten begeleiden, longeren, groomen en zo door.
Ik hoop dat via deze weg het balletje aan het rollen komt, of dat misschien die ene baan wel voorbij komt.
Alle reacties zijn welkom en kunnen voor een snelle reactie terug ook gestuurd worden naar neenii@live.nl
Groetjes Neomie