Gezocht werk met paarden in Europa

Haay ik ben rozeyn 22 jaar en ik ben opzoek naar een baan met paarden en toerisme. Ik wil graag dit combineren zoals op een vakantieboerderij die paarden verhuurt en dergelijke… In europa
Als je iets weet mail mij dan even op
[EMAIL=“roza_marie@hotmail.com”]roza_marie@hotmail.com

Ik zie jullie reacties graag tegemoed:dag:

Ik ben opzoek naar het zelfde voor begin 2008, dus ik volg je topic even.

heej mela

ik denk het nog best lastig gaat worden, ik hou yardandgroom in de gaten maar dat zijn eigenlijk niet altijd de bedrijven waar ik graag zou willen werken heb een heleboel ja soort vakantieboederijen gemaild of ze nog iemand nodig hadden en heb misschien geluk in portugal maarja als er iemand is die toevallig weet dat er ergens mensen worden gezocht dan graag voor alle zekerheid toch?
Heb jij al beetje idee waarje heen wilt?
groetjes rozeyn

Hoi meiden,

Misschien is deze link interessant voor jullie.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=31875

Ik heb niet echt specifiek een land in me hoofd. Ik ben gewoon opzoek naar mogelijkheden ergens in Europa.

Hoihoi,

Ik heb 2 jaar op een bedrijf in Italie gewerkt. Het is een dressuurstal waar mensen een week een paardrijcursus (dressuur) kunnen boeken of een combinatie daarvan met buitenritten. Er komen mensen vanuit de hele wereld, erg interessant! Het niveau ligt namelijk erg hoog, het is geen gewone manege. Je werkt er ook in een internationaal team, je hoeft dus geen Italiaans te kunnen! Ik was daar instructrice, erg leerzame en te gekke ervaring!

Als je meer wilt weten, [EMAIL=“Levita30@hotmail.com”]Levita30@hotmail.com. Dan kan ik je ook wat foto’s sturen!!

Inge

Zou je me wat foto’s en info willen sturen?

groetjes!