Werken in het buitenland met paarden

Hoi,

Als eerste zal ik mij even voorstellen: ik heet Jasmijn en ben 17 jaar en woon natuurlijk in Nederland. Ik zit erover te denken om volgend jaar voor een paar weken in het buitenland te gaan werken met paarden. Nu ben ik nog jong en kan ik alle kanten op die ik wil.
Wie heeft hier ervaring mee en weet leuke en betrouwbare plekken om heen te gaan?

Met vriendelijke groeten,

Jasmijn

1 like

Hoi Jasmijn,

In de haute languedoc in Frankrijk zit een westernranch, zij zoeken voer iedere zomer medewerkers. Je moet hard willen werken en stevig in je schoenen staan, ik heb er geen ervaring mee, maar veel over gelezen en leuk contact. Als je ze googled vind je ze direct.
De medewerkers krijgen trouwens kost en inwoning in ruil voor het werk.

Groetjes,
Marlies

hee jasmijn,

ik ben 16 jaar
ik wil ook graag volgend jaar werken in het buitenland
ik rijd al sinds mn 6e paard. Het lijkt mij ook super leuk
om iets met paarden in het buitenland te gaan doen.
heb jij enig idee hoe je zoiets moet regelen?
als je meer weet zou je me dan willen mailen want ik ben hard
opzoek naar werk in het buitenland. (het liefst spanje maar het maakt me eigenlijk niet heel veel uit waar)
mail: rianne_leandra@hotmail.com

groetjes rianne

Weten nog meer mensen een plek?

Hallo,

Ik weet in Hongarije is een vrouw die altijd zoekt naar mensen die haar willen helpen met de paarden en andere dieren. Dit is wel vrijwilligers werk.
Wil je meer weten laat het dan even weten.

Badankt voor het reagereb, maar ik zoek kost en inwoning, dus vrijwilligers wordt hem niet. Heb een saldo van 0,0 dus kan er helaas niet aan beginnen.

Gr

Als ik mij niet vergis dan is dit ook met kost en inwoning.
Zal het vanmiddag even voor je opzoeken en hier plaatsen.

Heel graag, dankjewel!

Heb het gevonden