Werken met paarden zomer 2014

Hallo,

Zoals honderden anderen wat ik zo al gezien heb wil ik graag naar het buitenland vetrekken om hier met paarden te gaan werken.
Australie trekt mij het meest, maar met landen zoals Amerika of Nieuw Zeeland ben ik al dik tevreden.
Mijn enige vraag is eigenlijk, heeft er iemand een adres voor mij waar ze in de zomer van 2014 van juni t/m augustes een
‘stalknecht’ zoeken?
Ik hoor heel graag van jullie:)

Groetjes.

Hallo, Indien je zin hebt, weet ik een adres in Frankrijk waar je bij een paarden en poney fokkerij zou kunnen werken, en tegelijk goed frans kan leren. Het is natuurlijk lang niet Australie, of Amerika, maar het is in Bretagne 3 km van zee.

Hallo,

Ik heb interesse om in Bretagne met paarden en pony’s te werken. Verder ben ik al zo’n 15 keer in Bretagne op vakantie geweest en voel mij daar prima thuis.

Kan ik meer info krijgen?

Alvast bedankt!

Eric

Hoi Marie Glas,

Ik ben ook op zoek naar werk met paarden in het buitenland, alleen niet voor in de zomer. Ik ben vanaf maart beschikbaar i.o.v. misschien eerder, heb dit jaar mijn diploma gehaald maar heb nog geen baan kunnen vinden. Frankrijk heeft mij altijd al aangetrokken alleen ken ik de taal niet zo goed, maar ik ben een harde werker en wil graag meer leren over paarden.

Als u misschien nog iets heeft, wilt u het mij dan laten weten?

Groeten, Rebecca

Hallo,
Net zoals vele wil ik graag gaan werken met paarden in het buitenland. Ik heb men school net afgerond dus ben per direct beschikbaar.
Ik rijd ong. 12 a 13 jaar paard en heb veel geholpen bij mensen hun eigen paarden.
Ik spreek Engels, Nederlands, en wat Frans dus liefst ergens waar ze een van die talen toch wel spreken.
Als iemand een plaats weet hoor ik het graag.
Liefst wel met kost en inwoning, vliegticket is geen probleem.

Groetjes