Werken in buitenland met paarden (Zomer)

Hallo,
Zoals de titel al zegt wil ik deze zomer graag gaan werken met paarden in het buitenland.
Mijn voorkeur gaat uit naar landen als Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland…

Mijn voorkeur gaat uit naar een paardenranch, die buitenritten of trektochten organiseert.
Maar ook taken als voeren, binnen buiten zetten helpen met gasten is geen probleem.

Heeft iemand een alternatief of een ander leuk idee dan hoor ik het graag?
(Ook in een ander land, graag wel op basis van kost en inwoning)

Het gaat om een periode van 6 a maximaal 7 weken in de zomer vakantie
(week 27-33) en ik ben dan 20 jaar, ook heb ik een rijbewijs.

Niemand?

Hallo allemaal,

Wij zijn een kleine veulenopfok / vakantieparkje en zoeken versterking met gedegen kennis van paarden. We hebben niet veel te bieden, wèl uitgebreide kost en inwoning, ongelimiteerd paardrijden (boomloos) en verder genoeg vrije tijd om Tsjechië te verkennen. Je moet niet bang zijn om door hordes enthousiaste veulens onder de voet gelopen te worden en het inrijden van paarden (e-ers) op een paardvriendelijke manier moet je tweede natuur zijn. Daarnaast moeten onze volwassen paarden weer in conditie gebracht worden, dus heerlijk kilometers vreten. Onze paarden zijn barokke e-ers, tredvast, enthousiast, voorzien van genoeg temperament en 'n gezond gevoel voor humor (u bent gewaarschuwd )
Tip: Met z’n tweeën is nog gezelliger!

Reaktie’s graag per pm.

Vriendelijke groet,

Natelka

P.s. in mei, juni en juli verwachten we ook weer nieuwe veulens!

Hallo Natelka,

Het klinkt erg goed, ik heb gereageerd via een prive bericht.
(het bericht komt alleen niet bij mijn verzonden berichten te staan.

Zou je even kunnen laten weten of je me bericht hebt gehad?

Met vriendelijke groet,
Lieke

Ik heb ook gereageerd! Het klinkt echt heel erg leuk:)

Oke leuk, nathalie zei: tip met zijn 2e is nog leuker…
Dus misschien kunnen we wel samen gaan

Dat zou echt leuk zijn : )
Heb jij al een reactie terug?

Ja ik heb al een reactie terug, en daarin schreef Nathalie dat ze graag nog paar dingen wilde weten, en daarop heb ik weer gereageerd…
Dus wacht op tweede antwoord :slight_smile: