Vakantiewerk met paarden in het buitenland

Ook ik ben op zoek naar vakantiewerk in het buitenland met paarden. Dit jaar word ik 20, ben in het bezit van mijn B rijbewijs (helaas nog geen eigen auto…). Ik heb zelf 2 pony’s waar ik al enkele jaren les mee geef aan kinderen tussen de 4 en 12 jaar. In 2009 heb ik op een camping in Brabant gewerkt en daar ook buitenritten begeleid. De afgelopen zomer heb ik bij vrienden in Frankrijk geholpen op hun camping. Zij zijn in het bezit van 10 paarden waar zij iedere dag buitenritten mee maken (bitloos). Ik heb hier geholpen met het inrijden van een paard en ik ging ook mee met buitenritten als extra begeleiding. Verder nam ik ook de verzorging van de paarden op me. Daarnaast heb ik verschillende paarden van mensen uit mijn omgeving gereden en met 1 bijrijdpaard ook natural horsemanship lessen gevolgd. Ik heb ook een tijdje op een fokkerij in de buurt geholpen. Ik hielp hier met de veulens, het rijden van de pony’s en hier heb ik ook leren mennen.

Ik studeer trouwens pedagogiek en zit nu in mijn derde jaar. Ik heb ook een jaartje pabo gedaan, dus ik heb ervaring met kinderen. Een bedrijf dat equitherapie biedt aan kinderen is ook welkom, aangezien ik na mijn studie Equitherapie wil gaan studeren.

Wie o wie kan ik verblijden met mijn komst?

Hallo!

Dat klinkt goed.
Ik vroeg me af of je al iets van iemand hebt gehoord?

Groetjes!

Ik ben net nieuw op deze site en weet eigenlijk niet of ik hier wel op mag reageren, maar; supertof! Ik kan je niet helpen met een baantje zoeken, maar je bent wel op zoek naar iets wat ik ook graag wil!

Heb je al wat gevonden? :dag:

Hallo Aniek,

Natuurlijk, je mag overal op reageren!
Naar ben lang opzoek geweest bij iets met paarden therapie.
Dit omdat ik hier ervaring in op wil doen. Naar dat is helaas niet gelukt.

Nu heb iets anders gevonden. Vrijwilligers werk op een ranch.
Ziet er erg leuk uit. Hoop dat het door gaat! Ben nu met het bedrijf aan het mailen, het is ook meteen een camping.

Ik zou zeggen gewoon gaan surfen en mailen!

Groetjes!